Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marta Macke (CMO Summit by Shortlist): CMO Summit CEE jest pierwszą edycją wydarzenia adresowaną do CMOsów z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej

Marta Macke (CMO Summit by Shortlist): CMO Summit CEE jest pierwszą edycją wydarzenia adresowaną do CMOsów z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej
– Nadszedł czas, aby na CMO Summit by Shortlist zaprosić CMOsów, top managerów marketingu i reklamodawców z całego regionu CEE – na temat nadchodzącej 5. edycji CMO Summit by Shortlist rozmawiamy z Martą Macke, założycielką & CEO, Shortlist Consulting i CMO Summit by Shortlist.
O autorze
3 min czytania 2021-10-11

To już 5. edycja projektu. Jak zmieniła się konferencja od pierwszego spotkania? Jak dużym zainteresowaniem cieszyły się poprzednie edycje?

CMO SUMMIT by Shortlist jest cyklicznym wydarzeniem „tylko na zaproszenia” i „must be” dla top managerów marketingu, reklamodawców. Celem konferencji jest inspirowanie, omówienie trendów i dyskusja dotycząca wyzwań dzisiejszej branży marketingowej i komunikacyjnej.

CMO Summit CEE jest pierwszą edycją wydarzenia adresowaną do CMOsów z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej i odbędzie się 27 października. Będzie to już piąta edycja spotkań z CMOsami pod szyldem CMO SUMMIT by Shortlist.

Zaczęliśmy w 2018 roku konferencją w Google Campus w Warszawie. W wydarzeniu, którego motywem było „Challenge today, success tomorrow” uczestniczyło ponad 100 top managerów marketingu z całej Polski, którzy mieli okazję zobaczyć wystąpienia m.in. Publicis Groupe, McCann, Netsprint, psychologa Jacka Santorskiego i eksperta od sustainability i bcorp Pawła Nizińskiego.

Podczas konferencji zaprezentowaliśmy również raport nt. roli CMOsów, szefów marketingu na polskim rynku. Przy powstaniu raportu wydanego przez IAA Polska uczestniczyły też GFK oraz Shortlist Consulting. Kolejna edycja, podczas której koncentrowaliśmy się na tematach zbudowanych wokół „Meet the digital citizens,” odbyła się wiosną 2019 r. w Space by Facebook i również cieszyła się dużym zainteresowaniem branży. Nasi goście wysłuchali i spotkali się z prelegentami z takich organizacji jak: Allegro.pl, GFK, Publicis Groupe, DTA oraz Polsat Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas konferencji CMO Summit by Shortlist dla naszych gości CMOsów istotny jest staranny dobór tematów, które dopasowane są do wyzwań, z jakimi mierzą się w codziennej pracy. Ważna jest również możliwość spotkania, networkingu, wymiany doświadczeń w gronie top managerów.

W marcu 2020 r. tydzień przed zaplanowanym terminem konferencji odwołaliśmy ją z powodu Covid-19 i zbliżającego się lock downu. Tak jak liczna grupa firm stanęliśmy przed dużym wyzwaniem „co dalej” i podobnie jak nasza kreatywna branża podjęliśmy aktywne działania, żeby odnaleźć się w nowej rzeczywistości To dlatego kilka miesięcy później wróciliśmy silniejsi i z nową perspektywą zdobytą w okresie #newnormal. W październiku 2020 r. zrealizowaliśmy konferencję CMO Summit by Shortlist, w której uczestniczyło blisko 300 CMOsów i managerów marketingu. Było to pierwsze doświadczenie Shortlist Consulting z formatem konferencji zdalnej, ale dzięki współpracy z partnerem wspierającym nas w organizacji wydarzenia, agencją Allegro Brand Experience, przygotowaliśmy bardzo ciekawy, idealnie dograny technologicznie i kreatywnie event. Uczestnicy trzeciej edycji konferencji, poświęconej obszarowi „Talent, Technology, Transformation” mieli okazję wysłuchać wystąpień ekspertów z takich firm jak Dentsu, Nielsen, IAA Polska, Nanovo, Justtag Group, Publicis Groupe, Brand Oriented oraz Allegro Brand Experience.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tematem przewodnim czwartej edycji CMO Summit by Shortlist było „The future is now”. Również przy okazji tego wydarzenia mieliśmy okazję współpracować z liderami w swoich branżach, firmami: Microsoft, Allegro.pl, Adform, Dentsu, Dell Technologies, Tik Tok, BNP Paribas, Polsat Media i Ergo Hestia oraz tradycyjnie z naszym partnerem Allegro Brand Experience.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas każdej edycji CMO Summit by Shortlist zapraszamy również na scenę ekspertów z dziedziny executive search, którzy dzielą się z naszymi gośćmi perspektywą head huntera oraz zmieniającą się rolą CMO w dzisiejszym świecie biznesu.

Teraz nadszedł czas, aby na CMO Summit by Shortlist zaprosić CMOsów, top managerów marketingu i reklamodawców z całego regionu CEE.

Czemu jest poświęcona tegoroczna edycja konferencji CMO Summit, czego możemy się spodziewać?

Motywem przewodnim pierwszej konferencji CMO Summit by Shortlist adresowanej do CMOsów w regionie CEE jest „Marketing with no boundaries”. Do współpracy przy budowaniu agendy i uczestnictwa zaprosiliśmy takie firmy jak Nielsen, Google, Snapchat, T-Mobile Polska, Httpool wraz z PWC, Samsung Electronics Polska, CD Projekt Red oraz Spencer Stuart. Na wirtualnej scenie, ponieważ wydarzenie zdecydowaliśmy się realizować w wersji online, zobaczymy przedstawicieli tych innowacyjnych, zaangażowanych silnie w regionie CEE firm.

Spodziewam się świetnych, angażujących i bardzo inspirujących wystąpień, jak zawsze uszytych na miarę potrzeb i zainteresowań uczestników wydarzenia. Możemy się również spodziewać fajnej oprawy i super realizacji, nad czym starannie pracujemy ze studiem Stream Space i agencją Allegro Brand Experience, która zresztą będzie miała również swój panel z udziałem klientów moderowany przez szefową Baltic Event Industry Club.

Której prelekcji jesteś najbardziej ciekawa i dlaczego?

Odpowiedź jest krótka: wszystkich. Każda z prezentacji będzie ciekawa, każda poświęcona innemu zagadnieniu – dbamy o to, aby tematy wystąpień były zróżnicowane, tak aby na każdej prelekcji uczestnicy dowiedzieli się czegoś nowego, inspirującego, zobaczyli ciekawe i niepowtarzające się casy. To, co łączy wszystkie wystąpienia to motyw przewodni „Marketing with no boundaries”.

Jestem ciekawa perspektyw CMOsów z różnych rynków, ich reakcji i komentarzy. Zainteresowanie jest duże, do udziału w naszym wydarzeniu zachęcają m.in. takie organizacje jak CMO Club Russia, będą też nasi stali uczestnicy, CMOs z Polski, także ci zainteresowani regionem, ale również marketerzy z innych rynków CEE.

Czy wydarzenie jest skierowane wyłącznie do CMO, czy również poleciłabyś je innym osobom, nie będącym stricte na stanowiskach kierowniczych?

Wydarzenie, jak wspomniałam na początku jest skierowane do top managerów marketingu, reklamodawców i zarezerwowane wyłącznie dla tego gremium. Jest to swego rodzaju forum zrzeszające CMOsów i dające im możliwość posłuchania, podzielenia się wiedzą i doświadczeniem.

Polecam zatem to wydarzenie wszystkim top managerom/kom marketingu, reklamodawcom. Zapraszam do zapoznania się z agendą i rejestracji na stronie cmosummit.pl.