Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Samsung sprzedaje dżinsy razem z nowym smartfonem

Samsung sprzedaje dżinsy razem z nowym smartfonem
Nowa kolekcja ekstrawaganckich dżinsów została zaprojektowana tak, aby kieszenie mieściły wyłącznie nowego smartfona Samsung Galaxy Z Flip 3.
O autorze
2 min czytania 2021-11-04

Samsung Australia we współpracy z Dr Denim, jedną z najpopularniejszych australijskich marek dżinsów, stworzył kolekcję spodni „Z Flip Pocket Denim”. Co wyróżnia spodnie Samsunga od standardowych modeli dostępnych na rynku, oprócz tego, że za ich produkcją stoi firma elektroniczna? Dżinsy, a dokładnie – ich kieszenie, zostały zaprojektowane z myślą o najnowszym modelu składanego Samsunga Galaxy Z Flip 3, który stanowi około połowę wielkości standardowego smartfona. Jego użytkownik nie potrzebuje zatem dużych prostokątnych schowków w spodniach. Od teraz można je zastąpić nowym trendem na małe kwadratowe kieszonki. Producent zapewnia, że „niemodne, nieporęczne, zbyt duże” kieszenie, w które wsuwają się telefony, nie będą odtąd problemem.

– Smartfony często nie są przyjazne dla kieszeni, więc wykorzystaliśmy referencje stylistyczne Dr Denim, aby zaprojektować dżinsy, które wstrząsają standardami kieszeni i idealnie pasują do naszego kompaktowego Galaxy Z Flip3. Użytkownicy oczekują najlepszego wzornictwa i poręczności, a nie ma nic lepszego, co mogłoby towarzyszyć naszym telefonom premium, niż idealna para dżinsów na zamówienie – stwierdziła Hayley Walton, szefowa marketingu marki w Samsung Mobile.

Tylne kieszenie dżinsów zostały usunięte, a z przodu, na wysokości uda, znajduje się jedna kieszonka pomniejszona do dokładnych wymiarów Galaxy Z Flip 3. Oryginalne przednie kieszenie zostały przeszyte dwoma wyrazistymi literami Z – stylowym ukłonem w stronę innowacyjnej, składanej serii Galaxy Z.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy wziąć klasyczne, niebieskie dżinsy i przerobić je, aby stworzyć nowoczesne i niepowtarzalne ujęcie, które prezentuje Galaxy Z Flip3. Uważamy, że nowy Z Flip Pocket Denim jest mile widzianym dodatkiem do rodziny Dr Denim i cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Samsung, aby ożywić te stylowe dżinsy – powiedział Mattias Friberg z firmy Dr Denim.

Wejście Samsunga w modę z Galaxy Z Flip Pocket Denim podkreśliła także specjalna współpraca z fotografem mody Pierre Toussaintem. Na potrzeby kampanii powstała sesja fotograficzna i spoty reklamowe przedstawiające zestawy dżinsów i smartfonów Samsung.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dżinsy Z Flip Pocket Denim można nabyć w cenie 1499 dolarów w zestawie z Galaxy Z Flip3. Kolekcja spodni jest dostępna w wersji damskiej i męskiej wyłącznie w sklepie internetowym Dr Denim.

fot. samsung.com/au

PS
Na wypuszczenie do sprzedaży nietypowego produktu zdecydował się także Google. Aby promować nowe smartfony, marka oferowała specjalną serię chipsów ziemniaczanych. 

PS 2
Samsung Electronics zaprosił do współpracy Vanilla Ice. Supergwiazda amerykańskiego rapu lat 90. nagrała nową wersję hitu „Ice, Ice Baby”, zwracając uwagę na kwestie ekologii.

PS 3
CNNIC połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej „Better Tech For All”, która podkreśla znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach.

PS 4
W ramach projektu The Jeans Redesign, marka Primark zaprezentowała kolekcję odzieży dżinsowej, zaprojektowaną i opracowaną z myślą o idei mody cyrkularnej