Gremi Media stawia na współdzielenie się wiedzą. Trzy dostępy do rp.pl w ramach jednej prenumeraty na 2022

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gremi Media stawia na współdzielenie się wiedzą.  Trzy dostępy do rp.pl w ramach jednej prenumeraty na 2022

„Rzeczpospolita” oraz Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” zaprezentowały najnowszą ofertę prenumeraty na kolejny rok. W ramach jednej prenumeraty dostęp do treści danego serwisu (rp.pl lub parkiet.com) otrzymają aż trzy osoby.

Trzy oddzielne dostępy do treści rp.pl lub parkiet.com — wszystko w ramach jednego abonamentu prenumeraty „Rzeczpospolitej” lub „Parkietu”. To nowość w ofercie na 2022 rok, która jest kolejnym krokiem w ramach realizacji długofalowej strategii cyfryzacji wydawnictwa. Wydawca w nadchodzącym roku stawia na zwiększanie subskrypcji w modelu autoodnawialnym. „Naszą misją jest stałe rozwijanie naszych tytułów, nie tylko merytorycznie, ale również technologicznie. Chcemy stale być najbardziej opiniotwórczym i rzetelnym źródłem informacji, które dostosowuje się do potrzeb czytelnika, częściej korzystającego z e-wydania oraz treści publikowanych online. Dlatego podjęliśmy działania, które usprawnią przenoszenie naszych tytułów do przestrzeni cyfrowej, gdzie z czasem będą dostępne wyłącznie dla subskrybentów” – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co nowego w prenumeracie „Rz”?

Nie zabraknie premier wydawniczych z zakresu ekonomii, prawa i biznesu. Mowa o poradnikach: „W co inwestować?”, „Adwokat rodzinny” oraz „Prawo i podatki w firmie”. Kolejnymi nowościami są „Ściągawka przedsiębiorcy: Wskaźniki makroekonomiczne”, zawierająca wiedzę na temat prognoz gospodarczych, oraz książka „Jak płacić podatki po wprowadzeniu Polskiego Ładu”, która stanowi wsparcie w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania w 2022 roku.

– Przygotowując pakiety, konsekwentnie wzbogacamy portfolio zarówno o poradniki kierowane do przedsiębiorców, jak i odbiorców indywidualnych. Chcemy być nie tylko źródłem najbardziej wiarygodnych informacji, ale także najbliższym, zaufanym doradcą, który na bieżąco podpowiada, jak radzić sobie z takimi zmianami, jak np. te, które przynoszą ustawy uchwalane w ramach Polskiego Ładu, czy też te, które niosą ze sobą wyzwania związane z dynamicznie zmieniającą się sytuacją gospodarczą. Wierzymy, że łącząc różne formy przekazu, od mediów tradycyjnych po elektroniczne, jesteśmy w stanie dostarczać te informacje we właściwej formie i czasie – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy.

 „Parkiet” zaprezentował ofertę skierowaną do profesjonalistów. W pakiecie podstawowym znalazł się dostęp do specjalistycznych publikacji, takich jak kwartalne wyniki finansowe spółek, „Akademia Parkietu dla Początkującego Inwestora” oraz „Akademia Parkietu dla Zaawansowanych Inwestorów i Emitentów”, newslettery, a także archiwum publikacji online i e-wydań. Wybierający pakiet Inwestor otrzyma dostęp do książek biznesowych z dziedziny prawa i podatków, a także poradników prawnych.

Promocji prenumeraty „Rzeczpospolitej” towarzyszy równolegle kampania nowej strony rp.pl, która jest istotnym elementem oferty. Działania marketingowe obejmują media własne oraz zewnętrzne: radio (grupy RMF i Eurozet), nośniki cyfrowe (Synergic, Cityboard), prasę (RASP, Burda Media Polska) oraz online (RASP, Facebook, YouTube). Za realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij