Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

mBank prezentuje ofertę dla fanów gamingu

O autorze
1 min czytania 2021-11-18

mBank przedstawia fanom gamingu nową propozycję konta. To nie jednorazowa promocja, ale kompletna platforma, dzięki której będzie można brać udział w wyzwaniach od mBanku, odblokowywać osiągnięcia i… wygrywać gamingowe nagrody. Bank planuje też regularne rabaty dla graczy w ramach mOkazji. Partnerami banku jest ASUS, GOG.com i Muve.pl. Listę partnerów bank będzie stale poszerzać.

Rynek gamingu rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Według szacunków wynikających z badań Polish Gamers Research, w Polsce gra już 16 mln osób między 15 a 65 rokiem życia. Według ekspertów z Polish Gamers Observatory przychody branży gier wygenerowane przez polskich konsumentów w roku 2021 przekroczą 2,5 mld złotych*.

To dla tej społeczności mBank przygotował swoją najnowszą propozycję, która obejmuje nie tylko promocyjny rachunek z premią do 300 zł (zależnie od rodzaju konta), ale też kolejne nagrody i zadania w trakcie korzystania z rachunku.

– Konta nie stworzyliśmy sami. Zaprojektowaliśmy je wspólnie z graczami, którzy wskazali nam, jakie elementy oferty bankowej są dla nich atrakcyjne. Powstał więc projekt działań długofalowych, które wychodzą naprzeciw różnym potrzebom poszczególnych segmentów graczy. Chcieliśmy dać rzeczywiste korzyści nie tylko w momencie otwierania konta, ale też przez kolejne lata korzystania z niego. Przygotowaliśmy różne propozycje, które będą ściśle powiązane z ich ulubioną rozrywką, ale też dopasowane do aktualnych trendów – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej w mBanku.

Co ma w sobie nowa oferta?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Konto i kartę z wzorem gamingowym, dostępne dla osób powyżej 13 roku życia.
  • Zależnie od rodzaju konta – premia za otwarcie rachunku i aktywność, sięgająca nawet 300 zł.
  • Rabaty na platformy gamingowe, gry i akcesoria, możliwe do uzyskania w programie lojalnościowym mOkazje. Partnerami banku są ASUS, GOG.com oraz Muve.pl. Listę partnerów bank będzie stale rozwijać.
  • Wyzwania: bank razem ze znanymi twórcami gamingowymi (TVGRYpl, PAGO, Nieuczesana, UrQueen, Diables), rzuci graczom wyzwania. Jeśli gracz je przejdzie, otrzyma achievement mBanku, który odblokuje nagrodę. Wyzwania będą odbywały się minimum raz w miesiącu a ich kalendarz będzie dostępny na stronie: wyzwaniambanku.pl

*polishgamers.com/wp-content/uploads/2021/04/Raport_2021_long_FINAL_WEB.pdf 

Słuchaj podcastu NowyMarketing