Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TikTok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021

TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły.
O autorze
1 min czytania 2021-11-29

Kategoria „CRAFT-VIDEO” łączy talent, doświadczenie i umiejętności użyte w celu realizacji pomysłów kreatywnych przy tworzeniu projektów filmowych, takich jak reklamy czy teledyski. Od lat cieszy się ona największą popularnością, a w tym roku na 1500 wszystkich prac zgłoszonych w konkursie, w tej kategorii przesłano aż ponad 800 zgłoszeń.

Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Misją TikToka jest wspieranie kreatywności i dostarczanie pozytywnych emocji. KTR jako festiwal kreatywności, wraz z kategorią „CRAFT – VIDEO”, której mamy przyjemność być partnerem, jest więc bardzo nam bliskim wydarzeniem – wyróżnia najbardziej innowacyjnych, oryginalnych i niestandardowych autorów w dziedzinie tworzenia materiałów filmowych. W TikToku także przełamujemy utarte schematy myślenia o video i doskonale rozumiemy, jak ważna jest odwaga i autentyczność. Gratuluję zwycięzcy, a także pozostałym nominowanym w tej kategorii. Cieszymy się, że jako TikTok mogliśmy być częścią tego wydarzenia i wspierać ambitnych twórców – powiedziała Sylwia Chada podczas wręczania nagrody.

Tegoroczna gala wręczenia nagród była wyjątkowa, ponieważ połączyła dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów  i komunikacji, wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj