Marka Morele zaprasza klientów do swojego magazynu i pokazuje realizację zamówień „od kuchni”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Morele zaprasza klientów do swojego magazynu i pokazuje realizację zamówień „od kuchni”

Morele w lutym br. zmieniły swoją identyfikację wizualną. Zmianom towarzyszyło również wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej pod claimem: Zakupy online to pestka. Marka w humorystyczny sposób pokazuje klientom proces realizacji zamówień „zza kulis”.

Morele konsekwentnie realizują strategię ułatwiania klientom zakupów online oraz kładą nacisk na budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych, stąd też pomysł na nagranie krótkich materiałów wideo, które przedstawiają proces realizacji zamówień w sklepie internetowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W materiałach wideo pokazujemy klientom proces realizacji zamówienia, ale nie językiem logistycznych procesów, a przez pryzmat ludzi lub zespołów, którzy stoją za każdą przesyłką. Energia, pasja, entuzjazm i zaangażowanie w pracę – wszystko to postanowiliśmy dodatkowo ubrać w szaty zwane: humorem. Efekt? Wprowadzenie jeszcze prostszej komunikacji z Klientem, dzięki której w nietuzinkowy sposób otrzymuje informację o postępie realizacji zamówienia –mówi Radosław Zarzeczny, head of brand & communications w Morele.

W ramach projektu powstały 3 filmy, które klienci mogą zobaczyć w wybranych wiadomościach wysyłanych podczas realizacji zamówień w Morele. Za wsparcie kreatywne i produkcję odpowiadał krakowski dom produkcyjny filmcloud.

Firma Morele współpracuje z nami już od dłuższego czasu. Bardzo cieszymy się z tego, że tak duża marka obdarzyła nas swoim zaufaniem również przy realizacji tego projektu. Przy wszystkich produkcjach chcemy jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów i zawsze staramy się, aby content, który dla nich tworzymy był spójny ze strategią ich firmy. Kiedy zobaczyliśmy pierwszy brief, od razu wiedzieliśmy, że marka Morele w swoich mediach społecznościowych stawia na swobodną komunikację, a humorystyczne materiały, które dla niej wyprodukowaliśmy doskonale się w nią wpisują – mówi Karol Filek, CEO & co-founder w filmcloud.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij