Netflix promuje „Nie patrz w górę” w wielkopolskim Końcu Świata

Netflix promuje „Nie patrz w górę” w wielkopolskim Końcu Świata
Najnowszy film Netflixa „Nie patrz w górę” z Leonardo DiCaprio i Jennifer Lawrence szybko zdobywa na popularności – w tym także w Polsce. Netflix postanowił stworzyć spot reklamowy z… Końca Świata – wsi w woj. wielkopolskim.
O autorze
1 min czytania 2021-12-30

„Nie patrz w górę” hitem Netflixa

Film w reżyserii Adama McKaya okazał się olbrzymim hitem Netflixa. Stał się jednym z najpopularniejszych anglojęzycznych filmów, znajdując się w zestawieniu TOP 10 w 89 krajach. W tym m.in. w Polsce – wyprzedzając nawet „Spider-Man: Homecoming”.

I choć sam film zbiera mieszane recenzje – zarówno od krytyków, jak i widzów, to nie sposób odmówić mu sukcesu. Netflix postanowił uruchomić specjalną kampanię reklamową, żeby jeszcze podkręcić popularność dzieła McKaya.

Netflix wybiera się na Koniec Świata

„Nie patrz w górę” jest filmem katastroficznym – opowiada historię dwójki astronomów, którzy asteroidę lecącą wprost na Ziemię. Według ich obliczeń nastąpi całkowita zagłada ludzkości – w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Netflix postanowił wykorzystać tę okazję i wybrać się do Końca Świata – wsi w woj. wielkopolskim.

Tam przygotował spot reklamowy w formie telewizyjnego newsa – „Odsłonięcie pomnika w Końcu Świata”. W materiale reklamowym urzędnik gminny odsłania pomnik, tj. asteroidę, która ma upamiętniać dokonania ludzkości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W spocie reklamowym do filmu Netflixa nawiązuje też sama osoba reportera. Reprezentuje on telewizję The Daily RIP, której gośćmi są wspomniani astronomowie. Netflix często sięga po tego typu kampanie reklamowe. Niedawno przy okazji premiery 2. sezonu Wiedźmina na całym świecie pojawiły się dekoracje z potworami z tego uniwersum.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wraz z pojawieniem się drugiego sezonu Wiedźmina w internecie zawrzało. Obok pozytywnych opinii pojawiają się też głosy za odsunięciem z produkcji serialu showrunnerki, Lauren Schmidt Hissrich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W związku z ogromnym zainteresowaniem produkcją „Squid Game”, jeden z hoteli postanowił zaoferować swoim gościom możliwość wzięcia udziału w grze rodem z serialu. Uczestnicy będą w niej podejmować różne wyzwania, ale nikt nie powinien ucierpieć. Do wygrania jest ponad 4 tys. dolarów.