TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jennifer Aniston walczy z bezsennością w kampanii edukacyjnej firmy farmaceutycznej

Jennifer Aniston walczy z bezsennością w kampanii edukacyjnej firmy farmaceutycznej
Idorsia we współpracy z Jennifer Aniston edukuje i inspiruje ludzi do podjęcia działań w kierunku zwalczania bezsenności. W spocie firmy biofarmaceutycznej wypoczęta aktorka pyta niewyspaną wersję siebie: „Nie jesteś już tym zmęczona?”.
O autorze
1 min czytania 2022-01-14

Idorsia Pharmaceuticals Ltd ruszyła z kampanią edukacyjną mającą na celu uświadomienie podwójnego wpływu bezsenności – zarówno na noce, jak i dni. Oprócz edukacyjnej platformy z treściami na temat jakości snu i leczenia problemów ze jego brakiem, firma stworzyła spot promocyjny. Do udziału w kampanii zaproszono aktorkę i producentkę filmową, Jennifer Aniston, która przyznała, że od lat zmaga się z bezsennością.

– Jennifer po raz pierwszy dzieli się swoją bardzo osobistą historią snu i wpływem, jaki problemy ze snem miały na jej noce i dni. Jej celem jest pomóc tym, którzy nie śpią tak, jak na to zasługują oraz lepiej zrozumieć, że nie są sami, jeśli chodzi o problemy ze snem – pisze firma Idorsia Ltd.

Film z „podwójnym” udziałem Aniston został wyreżyserowany przez Taikę Waititi, znanego m.in. z filmów przygodowych o Thorze. Spot przedstawia bezsenną noc amerykańskiej aktorki, która wpada w coraz większą frustrację z każdą upływającą godziną. Nad ranem w sypialni pojawia się… druga Jennifer – wypoczęta i promienna rozmawia z „niewyspaną wersją siebie”. [Kliknij, aby wyświetlić wideo].

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. seizethenightandday.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jeśli nie śpię dobrze w nocy, mój następny dzień jest naprawdę trudny. Pracując z Idorsią, mam nadzieję, że wszyscy zaczniemy traktować priorytetowo zdrowy sen i prowadzić różne rozmowy na temat problemów z bezsennością – mówi Jennifer Aniston.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Jen jest naturalnym partnerem kampanii, ponieważ od wielu lat ma problemy ze snem. Dzielimy jednolitą wizję pomagania innym, aby zrozumieli podwójny wpływ bezsenności – zarówno na noce, jak i dni. Chcemy, by wiedzieli, jakie znaczenie ma wysoka jakość snu – dodaje Patricia Torr, prezes i dyrektor generalna Idorsia US.

PS
Jennifer Aniston pojawiła się w reklamie linii lotniczych Emirates. Pierwszy spot zyskał dużą popularność, stając się viralem w sieci, po czym firma nagrała jego kontynuację.