Radosław Nawrocki (PayPo): Płatności odroczone zwiększają średnią wartość koszyka w e-commerce (podcast)

Radosław Nawrocki (PayPo): Płatności odroczone zwiększają średnią wartość koszyka w e-commerce (podcast)

Radosław Nawrocki to CEO PayPo, czyli fintechu zajmującego się płatnościami odroczonymi. Te – jak wskazuje raport „Płatności odroczone w Polsce 2021” mają pozytywny wpływ na zwiększenie sprzedaży i średniej wartości koszyka w e-commerce. Jak wygląda świat płatności odroczonych?

PayPo to drugi co do kolejności podmiot w Polsce, który zaczął operować w modelu płatności odroczonych (określanych też niekiedy jako buy now, pay later). Pierwszym z nich był fiński startup Ferratum, który jednak zniknął z polskiego ekosystemu finansowego. Jednak PayPo czy ich konkurenci – radzą sobie znacznie lepiej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak wskazuje raport „Płatności odroczone w Polsce 2021” 79% e-commerców odnotowało wzrost wartości koszyka po wdrożeniu buy now, pay later. Co więcej – praktycznie 96% sklepów internetowych, które korzystają z tego modelu – wskazują jakieś pozytywne tego skutki. Według samego Radosława Nawrockiego – płatności odroczone praktycznie nie mają słabych stron dla konsumentów i e-commerców.

– Płatności odroczone łączą to co najlepsze ze świata płatności internetowych i kredytów. Mamy wygodę i szybkość, której oczekujemy od płacenia w internecie za zakupy, a jednocześnie mamy tę elastyczność i możliwość odroczenia spłaty, którą oferuje nam kredyt. W wielkim skrócie ta usługa nie ma słabych stron dla konsumenta. On może otrzymać towar w bardzo szybkim procesie, a po otrzymaniu towaru sprawdzić czy jest dobry rozmiar lub krój. Decydując się na pozostawienie tego produktu – spłaca nas po okresie 30 dni, może zwrócić towar lub rozłożyć tę płatność na raty – mówi Radosław Nawrocki.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z CEO PayPo o buy now, pay later, jego wpływie na świat e-commercu, rentowności tego biznesu i... czy ma on wpływ na zwiększanie zadłużania wśród konsumentów. 

 

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij