Krzysztof Najder: Kiedyś strategię opracowywano miesiącami, teraz buduje się marki w stylu kopiuj-wklej (podcast)

Krzysztof Najder: Kiedyś strategię opracowywano miesiącami, teraz buduje się marki w stylu kopiuj-wklej (podcast)

Krzysztof Najder – twórca Stratosfery, zajmuje się marketingiem od ponad 30 lat. W tym czasie współpracował z licznymi markami przy opracowywaniu strategii marketingowej, badaniach semiotycznych itp. Jak zmienił się marketing przez trzy dekady i jaki wpływ na niego wyrwała kultura?

We wrześniu 1997 r. w Warszawie powstała Stratosfera – jedna z najstarszych i najdłużej działających agencji marketingowych w Polsce. Przez te kilkadziesiąt lat firma obsłużyła niezliczone marki na rynkach międzynarodowych. Krzysztof Najder pomagał w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych. W tym czasie marketing jednak znacznie się zmienił – dziś wszystko działa szybciej, choć niekoniecznie lepiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Strategie, które pamiętam sprzed ponad ćwierć wieku, bardzo się zmieniły. Z dużych strategii, które opracowuje się przez miesiące, a potem wciela przez lata, przeszliśmy w dużym stopniu na strategie, które realizują sieci handlowe. Wypuszczają nowe marki błyskawicznie w oparciu o copy-paste'owanie innych marek. One później przeżywają albo nie przeżywają, a cały proces trwa pół roku – mówi Krzysztof Najder.

Z Krzysztofem Najderem rozmawiamy o zmianach, jakie zaszły w marketingu, wpływie rewolucji przemysłowej i kultury na świat reklamy, a także technologii i jej oddziaływaniu na trendy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij