Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Doritos organizuje wirtualny koncert z okazji premiery „Stranger Things 4”

Doritos organizuje wirtualny koncert z okazji premiery „Stranger Things 4”
W promocję kolejnej części kultowego serialu Netflixa zaangażowała się marka Doritos, organizując wydarzenie z udziałem legend muzyki lat 80. Wejście na koncert „Upside Down” zapewni paczka chipsów Doritos z limitowanej edycji.
O autorze
1 min czytania 2022-05-11

„W 1986 roku autobus turystyczny rozbił się niedaleko Hawkins w stanie Indiana, jadąc na Doritos Music Fest ’86 – największy koncert, który nigdy się nie zdarzył. Muzycy zniknęli w innym wymiarze, a koncert został odwołany… aż do teraz. Doritos otworzył portal” – tak rozpoczyna się historia stojąca za pierwszym wirtualnym koncertem marki Doritos, promującym czwarty sezon kultowej produkcji Netflixa „Stranger Things”.

Marka smakowych chipsów zaprasza fanów serialu do wejścia „na drugą stronę” i wzięcia udziału w „Live From The Upside Down”, które odbędzie się 23 czerwca.

W sieci pojawił się zwiastun nadchodzącego wydarzenia. Koncert będzie nawiązywał do świata bohaterów z Hawkins osadzonego w latach osiemdziesiątych. Na wirtualnej scenie wystąpią legendy muzyki tej dekady – m.in. zespół The Go-Go’s, Corey Hart czy Soft Cell. Marka zapowiada także występ współczesnej gwiazdy muzyki pop – Charli XCX.

Jedynym sposobem na zdobycie biletów będzie zakup Doritos 3D Crunch. Marka postanowiła ukryć wejściówki na koncert w paczkach ze specjalnej, limitowanej edycji chipsów. Dodatkowo fani, którzy znajdą ekskluzywne „złote” bilety, wygrają oficjalną replikę gitary, która pojawia się w „Stranger Things 4”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak powiedział Magno Herran, dyrektor ds. współpracy marketingowej w Netflix, współpraca z marką Doritos przy promocji „Stranger Things” była oczywistym wyborem.

Doritos i Netflix Stranger Things to idealne połączenie, ponieważ naprawdę przenosimy je z powrotem do 1986 roku, w którym wszystko się zaczęło.To rok, w którym oryginalny smak Doritos Cool Ranch został wprowadzony na rynek i rok, w którym toczy się akcja kolejnego sezonu Stranger Things. Ktoś tu mówił o dziwnym zbiegu okoliczności? Nie możemy się doczekać, aż nasi fani dołączą do nas i Netflixa podczas tego pierwszego w swoim rodzaju koncertu „Live From The Upside Down” – dodał Caio Correa, starszy dyrektor marketingu Frito-Lay North America.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Doritos to nie pierwsza marka, która „przeniosła się na drugą stronę”, współpracując z Netflixem przy promocji „Stranger Things”. W 2019 roku Burger King wprowadził do swojego menu burgera „odwróconego do góry nogami” z okazji premiery trzeciego sezonu serialu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się