Doritos organizuje wirtualny koncert z okazji premiery „Stranger Things 4”

Doritos organizuje wirtualny koncert z okazji premiery „Stranger Things 4”

W promocję kolejnej części kultowego serialu Netflixa zaangażowała się marka Doritos, organizując wydarzenie z udziałem legend muzyki lat 80. Wejście na koncert „Upside Down” zapewni paczka chipsów Doritos z limitowanej edycji.

„W 1986 roku autobus turystyczny rozbił się niedaleko Hawkins w stanie Indiana, jadąc na Doritos Music Fest '86 – największy koncert, który nigdy się nie zdarzył. Muzycy zniknęli w innym wymiarze, a koncert został odwołany… aż do teraz. Doritos otworzył portal” – tak rozpoczyna się historia stojąca za pierwszym wirtualnym koncertem marki Doritos, promującym czwarty sezon kultowej produkcji Netflixa „Stranger Things”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka smakowych chipsów zaprasza fanów serialu do wejścia „na drugą stronę” i wzięcia udziału w „Live From The Upside Down”, które odbędzie się 23 czerwca.

W sieci pojawił się zwiastun nadchodzącego wydarzenia. Koncert będzie nawiązywał do świata bohaterów z Hawkins osadzonego w latach osiemdziesiątych. Na wirtualnej scenie wystąpią legendy muzyki tej dekady – m.in. zespół The Go-Go's, Corey Hart czy Soft Cell. Marka zapowiada także występ współczesnej gwiazdy muzyki pop – Charli XCX.

Jedynym sposobem na zdobycie biletów będzie zakup Doritos 3D Crunch. Marka postanowiła ukryć wejściówki na koncert w paczkach ze specjalnej, limitowanej edycji chipsów. Dodatkowo fani, którzy znajdą ekskluzywne „złote” bilety, wygrają oficjalną replikę gitary, która pojawia się w „Stranger Things 4”.

Jak powiedział Magno Herran, dyrektor ds. współpracy marketingowej w Netflix, współpraca z marką Doritos przy promocji „Stranger Things” była oczywistym wyborem.

Doritos i Netflix Stranger Things to idealne połączenie, ponieważ naprawdę przenosimy je z powrotem do 1986 roku, w którym wszystko się zaczęło.To rok, w którym oryginalny smak Doritos Cool Ranch został wprowadzony na rynek i rok, w którym toczy się akcja kolejnego sezonu Stranger Things. Ktoś tu mówił o dziwnym zbiegu okoliczności? Nie możemy się doczekać, aż nasi fani dołączą do nas i Netflixa podczas tego pierwszego w swoim rodzaju koncertu „Live From The Upside Down” – dodał Caio Correa, starszy dyrektor marketingu Frito-Lay North America.

Doritos to nie pierwsza marka, która „przeniosła się na drugą stronę”, współpracując z Netflixem przy promocji „Stranger Things”. W 2019 roku Burger King wprowadził do swojego menu burgera „odwróconego do góry nogami” z okazji premiery trzeciego sezonu serialu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij