1 Million Elixir to nowy zapach z męskiej linii 1 Million od Paco Rabanne autorstwa Christophe’a Raynauda oraz Quentina Bischa. Oryginalny flakon 1 MILLION ukazany został w nowej odsłonie. Na legendarnej złotej sztabce widnieje teraz czarny trójkąt – śmiały i wyrafinowany symbol nowej mocy.
W kampanię perfum na rynku polskim zaangażowana jest ekipa Internaziomali, czyli Żabson, Lila i Maja Janowskie, DJ Mattz, Alex i Waima. Działania skupiają się na mediach społecznościowych, z myślą o których powstała sesja zdjęciowa i specjalne video.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania są kontynuacją i kolejną odsłoną grudniowej kampanii, w której uczestniczyli Żabson i Lila. Teraz w promocję 1 Million została zaangażowana cała ekipa.
Wyświetl ten post na Instagramie
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanię na rynku polskim przygotowały agencje Publicis Groupe. Za współpracę z influencerami i koncepcję kreatywną odpowiada digitalowo-contentowa agencja LiquidThread, za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom. Sesję zdjęciową wyprodukował Paradox Media.