Google i Facebook są najpopularniejszymi platformami, na których wykonujemy kampanię adsów. To jednak nie oznacza, że są jedynymi. Microsoft czy TikTok także mają swój system adsów, a marketing można przeprowadzać również na Spotify.
Zobacz również
– Bez dwóch zdań Google i Facebook stanowią duopol i widać to też w planach marketingowych. 70–80% środków są przeznaczane na te dwa źródła ruchu. Nic dziwnego, bo są one bardzo skuteczne. Kiedy warto pomyśleć o innych kanałach? W momencie, w którym osiągamy sufit. Tym bardziej, że jeśli skalujemy budżet, to koszty konwersji rosną w górę. Wtedy warto pomyśleć o alternatywnych kanałach – mówi Michał Bednarczyk.
O tym, jak działają kampanie adsów w systemie Microsoftu czy TikToka, kiedy warto nad nimi pomyśleć, czy jak mierzyć ich efektywność rozmawiamy z Michałem Bednarczykiem w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Daniel Kotliński to były dziennikarz, który z Tigers związany jest od 2018 r. W agencji przeszedł długą drogę, która przekuła go w eksperta od opracowywania strategii marketingowej. Jak tworzyć strategie, kiedy jest ona nieefektywna i jakimi działaniami można sprzedawać swoje produkty?
- Budowanie marek i branding wywróciły się do góry nogami. Dziś dla konsumentów jak nigdy dotąd istotne są wartości, idee i interakcje, a badania pokazują, że kwestie te będą coraz ważniejsze. Jak zatem budować marki w latach 20. XXI wieku?;
- Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing