Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Kind Snacks stworzyła billboard z prawdziwymi owocami i batonikami, aby poczęstować przechodniów

Marka Kind Snacks stworzyła billboard z prawdziwymi owocami i batonikami, aby poczęstować przechodniów
Kind Snacks UK, producent zdrowych przekąsek, postanowił przypomnieć Brytyjczykom o spożywaniu zalecanej dziennej porcji świeżych owoców i orzechów. W tym celu powstał billboard „Grab and go” wypełniony zdrowymi produktami.
O autorze
1 min czytania 2022-06-23

fot. instagram.com/kindsnacksuk

Niecodzienna aktywacja w postaci „pożywnego billboardu” pojawiła się na jeden dzień przed londyńskim dworcem King’s Cross Station. W godzinach od 7 do 19 przechodnie mieli okazję poczęstować się bananami, jabłkami, gruszkami, śliwkami, a także orzechowymi batonikami KIND Snacks bezpośrednio z zielonej planszy. Na środku billboardu pojawił się także napis „Weź garść dobroci”, aby zachęcić odbiorców do korzystania z produktów.

Kampania powstała w odpowiedzi na badania przeprowadzone przez Kind Snacks wśród brytyjskich konsumentów. Wyniki pokazały, że jedynie 8% dzieci i 27% dorosłych Brytyjczyków spożywa 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Co więcej, zaledwie 13% konsumentów biorących udział w badaniu przestrzega zaleceń dotyczących codziennego spożywania garści orzechów.

Kinds Snacks postanowiło zwrócić szczególną uwagę na konieczność edukacji w zakresie zdrowej diety, ponieważ 47% badanych przyznało, że wybierałoby orzechy częściej, gdyby mieli pewność, że są one zdrową przekąską.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wspaniale było obserwować, jak ludzie reagowali na billboard. Konsumenci przychodzili, aby zabrać świeże owoce i batony Kind. Wielu z nich nie miało pojęcia o wartościach odżywczych orzechów, więc była to świetna okazja do edukacji i jednocześnie do próbowania produktów – powiedziała Audrey Arbeeny, szefowa marketingu w Kind Snacks UK.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez KIND Snacks UK (@kindsnacksuk)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Z okazji wprowadzenia batoników Caramilk na brytyjski rynek ruszyła kampania, w ramach której na billboardach pojawił się prawdziwy Australijczyk opowiadający o fenomenie przekąsek.