Marcin Cichocki: Skuteczny content? Tylko nieustannie testowany (podcast)

Marcin Cichocki: Skuteczny content? Tylko nieustannie testowany (podcast)
Marcin Cichocki to CEO & founder agencji contentowej Kuźnia Treści. W najnowszym epizodzie NowyMarketing Podcast rozmawiamy z nim o tym, jak tworzyć angażujące treści.
O autorze
1 min czytania 2022-07-08

Marcin Cichocki to doświadczony copywriter i content marketer. Autor książek pt.: „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” i „Copywriting Sprzedażowy”. Marcin opowiada, jak zmienił się content marketing i dlaczego najważniejsze w nim jest nieustanne testowanie treści oraz content planu.

– Możemy robić wstępne analizy i wyciągać na ich podstawie wnioski, ale najpewniej będzie tak, że content, który na ich podstawie tworzymy, trzeba będzie lekko skorygować, dokręcić parę śrubek. Może też okazać się tak, że zupełnie nie trafiliśmy w gust naszej docelowej grupy odbiorców. Wszystko wynika z tego, jak dobrze ją znamy – mówi Marcin Cichocki.

Z Marcinem rozmawiamy o tym, jak wygląda content marketing w 2022 r., jak zmieniło się w copywritingu podejście do SEO, czym jest UX writing oraz co jest najważniejsze w content planie. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing