Marcin Cichocki: Skuteczny content? Tylko nieustannie testowany (podcast)

Marcin Cichocki: Skuteczny content? Tylko nieustannie testowany (podcast)

Marcin Cichocki to CEO & founder agencji contentowej Kuźnia Treści. W najnowszym epizodzie NowyMarketing Podcast rozmawiamy z nim o tym, jak tworzyć angażujące treści.

Marcin Cichocki to doświadczony copywriter i content marketer. Autor książek pt.: „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” i „Copywriting Sprzedażowy”. Marcin opowiada, jak zmienił się content marketing i dlaczego najważniejsze w nim jest nieustanne testowanie treści oraz content planu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Możemy robić wstępne analizy i wyciągać na ich podstawie wnioski, ale najpewniej będzie tak, że content, który na ich podstawie tworzymy, trzeba będzie lekko skorygować, dokręcić parę śrubek. Może też okazać się tak, że zupełnie nie trafiliśmy w gust naszej docelowej grupy odbiorców. Wszystko wynika z tego, jak dobrze ją znamy – mówi Marcin Cichocki.

Z Marcinem rozmawiamy o tym, jak wygląda content marketing w 2022 r., jak zmieniło się w copywritingu podejście do SEO, czym jest UX writing oraz co jest najważniejsze w content planie. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij