TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl będzie sprzedawał samochody elektryczne

Lidl będzie sprzedawał samochody elektryczne
Produkowany w Chinach Elaris Finn to miejski samochód elektryczny, który pojawi się w ofercie sieci Lidl. Pojazd będzie można nabyć na własność lub wypożyczyć.
O autorze
1 min czytania 2022-07-12

Niemiecka sieć handlowa postanowiła rozszerzyć swoją ofertę o kolejny, dość nietypowy produkt – samochód elektryczny o nazwie Elaris Finn. To niewielkie, dwuosobowe miejskie auto będzie wyposażone w silnik elektryczny o mocy 47,6 KM, a maksymalna prędkość, jaką osiągnie, to 115 km/h. Urządzenie będzie zasilane baterią o pojemności 32 kWh. Testy pokazały, że samochód będzie w stanie przejechać do 200 km na jednym ładowaniu. 

W podstawowym wyposażeniu Elaris Finn znajdzie się m.in. bagażnik o pojemności 229 litrów, oświetlenie LED, 14-calowe felgi aluminiowe, tempomat, klimatyzacja, 12,3-calowy dotykowy ekran, a także łączność Bluetooth.

Elektryk Lidla będzie można wynająć na okres 12 miesięcy w cenie 222 euro miesięcznie, czyli około 1070 zł. W tym wypadku kierowca musi jednak liczyć się z limitem 10 tys. km – każdy kolejny kilometr to dodatkowa opłata. Samochód trafi również do sprzedaży, a jego cena ma wynosić 23 900 euro, czyli około 116 tys. zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcja elektrycznych samochodów Lidla ma ruszyć jesienią 2022 roku.

PS
Lidl opracował własne cele klimatyczne w różnych krajach, które opierają się na metodologii Science Based Targets*. Strategia klimatyczna sieci spożywczej polega na unikaniu, ograniczaniu i kompensowaniu emisji w sklepach Lidl i w łańcuchach dostaw, aby wnieść pozytywny wkład w ochronę klimatu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2
Wg badania Volkswagen Financial Services w 2022 r. wzrośnie sprzedaż aut elektrycznych: z 3 proc. w pierwszej edycji badania do 5 proc. w obecnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. elaris.eu