TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Albert Stęclik: Od początku naszego istnienia co roku zdobywamy nagrody kreatywne (podcast)

Albert Stęclik: Od początku naszego istnienia co roku zdobywamy nagrody kreatywne (podcast)
Albert Stęclik to jeden z cofounderów agencji Dziadek do orzechów. Agencji, która od początku swojego istnienia, tj. od 2016 r., co roku odnotowuje kolejne nagrody kreatywne na swoim koncie.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

Albert Stęclik w agencji Dziadek do orzechów zajmuje się m.in. przygotowywaniem kreacji, ale też przeprowadzaniem badań jakościowych. Swoją agencję założył wraz z 2 wspólnikami w 2016 r. Od tamtej pory agencja pracowała dla klientów jak Netflix, ING Bank Śląski czy Tarczyn, a za swoje prace zdobywała nagrody Young Creatives, Effie Awards, KTR i wiele innych.

– Po każdym konkursie, w którym zdobywamy nagrody briefów jest trochę więcej i zainteresowanie rośnie. Wydaje mi się jednak, że można nieco złego powiedzieć na temat konkursów w Polsce. Uważam, że jest ich trochę za dużo, jak i samych kategorii, choć standardy w Effie czy KTR są bardzo wysokie – mówi Albert Stęclik.

Z Albertem rozmawiamy o przetargach, konkursach, badaniach jakościowych i wszystkich bolączkach związanych z prowadzeniem własnej agencji marketingowej. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się