Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Olga Kudryk (Google) i Dorota Cudna-Sławińska (Kantar): W YouTube Works 2022 chcemy wyłonić najbardziej kreatywne i efektywne kampanie (podcast)

Olga Kudryk (Google) i Dorota Cudna-Sławińska (Kantar): W YouTube Works 2022 chcemy wyłonić najbardziej kreatywne i efektywne kampanie (podcast)
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie opowiadają w naszym podcaście Olga Kudryk i Dorota Cudna-Sławińska.
O autorze
1 min czytania 2022-08-16

Olga Kudryk to product marketing manager w Google Polska, a Dorota Cudna-Sławińska to chief commercial officer w Kantar – firmie zajmującej się analizą danych i konsultingiem marek. 

Google w partnerstwie z Kantarem organizuje konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej kreatywne, a jednocześnie efektywne polskie kampanie na YouTube z okresu od lipca 2021 roku do czerwca 2022 roku.

Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o nagrody w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto najbardziej wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertów i ekspertek. W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: Fanatyk. Historia Prawdziwa Grupy OLX, „Stop Kobietobójstwu Centrum Praw Kobiet” oraz „Random. Wieloplatformowa historia miłosna” marki Storytel. O dwóch z tych kampanii szerzej rozmawiamy z Olgą i Dorotą.

Jak się zgłaszać? Kto może wziąć udział w YouTube Works Awards 2022? Co będzie brane pod uwagę przy ocenie kandydatów? O tym wszystkim dowiecie się z naszego podcastu!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zgłoszenie do naszego konkursu musi być równie dobre – o ile nie lepsze – co sama kampania. Musimy przedstawić dany case jako pewną historię, a następnie udowodnić, dlaczego akurat ona powinna wygrać w danej kategorii – mówi Olga Kudryk.

– Im twardsze dane, tym lepiej dla zgłoszonego case’u. Ważne jest też opowiedzenie, jak kampania zaadresowała strategiczne cele – nie tylko z poziomu ilościowego, ale i wizerunkowego – mówi Dorota Cudna-Sławińska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy okazji przypominamy, że kampanie można zgłaszać do konkursu od 15 lipca do 31 sierpnia 2022 roku, wypełniając formularz na stronie YouTube Works: yt.be/workspl. Udział w konkursie jest bezpłatny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł i podcast powstał we współpracy z Google Polska

 

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: