Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsung

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsung

Z okazji premiery najnowszych foldów, Samsung powraca z nową kampanią w formacie 3D Digital Out of Home w centrum stolicy.

26 sierpnia na polskim rynku zadebiutowały najnowsze foldy – Galaxy Z Flip4 i Galaxy Z Fold4. W ramach kampanii promującej nowych członków rodziny Galaxy, Samsung po raz kolejny postawił na format 3D Digital Out of Home. Od 26 sierpnia do końca września na wielkoformatowych ekranach na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie zobaczyć będzie można wyjątkową kreację z udziałem Galaxy Z Flip4.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Foldy dają niespotykaną dotychczas swobodę działania i wyrażania siebie. Wychodzimy z założenia, że wszystko co nas otacza powinno zachwycać i manifestujemy to w naszej najnowszej kampanii. Premierowe urządzenia są piękne, nieoczywiste, zachwycające. Dlatego idealnie wpisują się w niestandardowe formaty, takie jak 3D DOOH – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing dywizji MX w Samsung Electronics Polska.

Wyjątkowa kreacja 3D Digital Out of Home promująca najnowsze smartfony Galaxy Z Flip4 i Galaxy Z Fold4 powstała we współpracy ze Screen Network oraz Platige Image. Do jej produkcji wykorzystano wielkoformatowe ekrany Screen Network umiejscowione na dachu hotelu Marriott w Warszawie. W kampanii wykorzystano efekt anamorficznego 3D, który daje iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni, dzięki czemu bohater spotu – Galaxy Z Flip4 sprawia wrażenie, jakby wręcz wychodził poza powierzchnię ekranu.

Tego typu kreacja jest niezwykle dynamiczna i angażująca. Format 3D DOOH to przyszłość reklamy outdoorowej, który zmienia sposób interakcji z odbiorcą i nie sposób przejść obok niego obojętnie – podkreśla Agnieszka Godlewska, prezes zarządu, Screen Network.

To kolejna odsłona kampanii 3D Digital Out of Home, zrealizowana wspólnie z naszymi partnerami dla marki Samsung. Reklamy w trójwymiarowym formacie to nowość na polskim rynku, która bardzo dobrze sprawdza się przy promocji innowacyjnych urządzeń – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Najnowszą reklamę Samsung 3D Digital Out of Home można oglądać do końca września w Warszawie na narożnych ekranach usytuowanych na dachu hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich.

Za kampanię odpowiadają agencje Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za realizację kampanii odpowiada Screen Network.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij