Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WhatsApp prezentuje trójwymiarowy billboard, aby promować nowe funkcje prywatności

WhatsApp prezentuje trójwymiarowy billboard, aby promować nowe funkcje prywatności
Przykuwający wzrok billboard 3D na Piccadilly Circus to kolejny etap kampanii promującej nowe funkcje prywatności w komunikatorze WhatsApp.
O autorze
1 min czytania 2022-10-14

Na początku sierpnia WhatsApp ogłosił wprowadzenie nowych funkcji prywatności. Odtąd użytkownicy mogą opuszczać grupy bez powiadamiania innych członków konwersacji, decydować, kto zobaczy ich status online, a także zapobiegać zrzutom ekranu w wiadomościach do jednorazowego wyświetlania.

Aby promować dodatkowe funkcje w komunikatorze, WhatsApp w serii tygodniowych aktywacji „przejął” również grę Roblox i usługę przesyłania strumieniowego na żywo Twitch, wprowadzając serię reklam oraz minigrę skoncentrowaną na prywatności w sieci.

Ostatnim etapem globalnej kampanii #MessagePrivately jest widowiskowy billboard 3D w centrum Londynu. 

Zarówno kampania internetowa, jak i działania OOH, przygotowane przez agencję BBDO San Francisco, miały również na celu przypomnienie odbiorcom o innych narzędziach WhatsApp, które chronią prywatność w komunikatorze – m.in. szyfrowanie wiadomości „end-to-end”, znikające wiadomości czy możliwość blokowania i zgłaszania niechcianych czatów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po wprowadzeniu trzech nowych funkcji w WhatsApp, ta kampania pokazuje, w jaki sposób zapewniają one zazębiające się warstwy ochrony i dają użytkownikom pełną kontrolę nad poziomem prywatności, którego szukają – powiedziała Vivian Odior, globalna szefowa marki WhatsApp.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Kampanie wykorzystujące billboardy 3D często stają się viralem w sieci. W ostatnich miesiącach spore zainteresowanie budził „wyskakujący” z ekranu potwór z uniwersum „Resident Evil” czy też Darth Vader spacerujący w centrum Nowego Jorku.

PS 2
Meta nawiązała współpracę z platformą e-commerce JioMart. Użytkownicy WhatsApp z Indii będą mogli dokonywać zakupów spożywczych bezpośrednio w aplikacji