RAFAŁ SAŁAK: Komunikacja w IT już nie tylko z myślą o geekach

RAFAŁ SAŁAK: Komunikacja w IT już nie tylko z myślą o geekach

Komunikacja, marketing i PR w branży IT przeszły dość solidną zmianę. Te nie są już zmaskulinizowane i skoncentrowane wokół geeków. A drugie skrzypce gra jeszcze technologia, która zmienia sposoby dotarcia do klientów czy potencjalnych pracowników. Jak zmienia się PR w IT?

Rafał Sałak to communications team leader, mający spore doświadczenie w PR-ze i marketingu spółek IT. Obecnie związany jest z poznańskim Netguru. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniła się komunikacja w branży IT na przestrzeni lat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dawniej w dużej mierze stereotypowym człowiek z IT był mężczyzna w okularach i flanelowej koszuli, a dodatkowo geek. Teraz to już nie jest do końca prawda. Jest kilka osi w zależności od tego do kogo i na jakie rynki się komunikujesz. My komunikujemy się głównie po angielsku, bo kierujemy się głównie na zachód i tam jest zupełnie inna specyfika. Komunikacja w IT już nie jest zmaskulinizowana. Trendy się zmieniają, zróżnicowanie w IT jest już dużo większe – mówi Rafał Sałak.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast i dowiedz się, jak komunikują się spółki IT.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij