Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu

Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu

Czym dokładnie jest branding i jak jego znaczenie zmieniło się na przestrzeni lat? Czy rola designu i projektowania w marketingu jest niedoceniana?

Bartek Kotowicz to head of brand development w Semcore i założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Z Bartkiem rozmawiamy m.in. o tym, czym jest branding i jak jest obecnie postrzegany, a także o tym, jaką rolę w marketingu pełni design i projektowanie.

– Branding to proces ścierania się trzech płaszczyzn. Ambicji twórców, właścicieli, managementu. Możliwości biznesowych, ale także możliwości danej kategorii rynkowej i samego rynku, czy też kultury konsumentów w danym kraju. A także potrzeby odbiorców, czyli tego, co z jednej strony twórcy marki chcieliby przekazać i co mogą zrobić, a z drugiej strony tego, czego odbiorcy chcą – mówi Bartek Kotowicz.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij