Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

FORTUNA sponsorem Legii Warszawa Sekcja Koszykówki

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa nawiązała współpracę z nowym sponsorem, jedną z największych na polskim rynku firm z branży bukmacherskiej – FORTUNA online zakłady bukmacherskie. Umowa została podpisana do końca sezonu zasadniczego.
O autorze
1 min czytania 2015-01-16

Na jej mocy, FORTUNA będzie oficjalnym sponsorem Legii Warszawa Sekcja Koszykówki.

W ramach zawartego porozumienia, logo sponsora pojawi się na bandach reklamowych w trakcie spotkań rozgrywanych przez Legię w charakterze gospodarza oraz będzie eksponowane na najważniejszych nośnikach marketingowych klubu. Ponadto, FORTUNA będzie organizować dedykowane konkursy dla wszystkich kibiców podczas oficjalnych meczów warszawskiej drużyny.

FORTUNA, od 1 stycznia 2014 roku, jest głównym sponsorem piłkarskiej Legii. Logo firmy widnieje na koszulkach mistrzów Polski od rundy wiosennej sezonu 2013/14. FORTUNA rozszerza zatem współpracę ze stołecznym klubem o kolejne sekcje. Wybór sekcji koszykarskiej, która w najbliższym czasie zamierza wywalczyć awans do Tauron Basket Ligi, nie był zatem przypadkowy.

Rozszerzenie współpracy z Legią o sekcję koszykarską pokazuje, że jesteśmy bardzo zaangażowani w rozwój klubu na wszystkich frontach. Atmosfera na meczach jest niepowtarzalna, a projekt Odrodzenia Potęgi w stolicy wzbudził nasze szczególne zainteresowanie. Mamy nadzieję, że już wkrótce klub będzie wiodącą siłą w polskiej koszykówce i nawiąże do wielkich sukcesów z przeszłości – powiedział Aleš Dobeš, CEO Fortuna.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cieszymy się, że tak silny i wiarygodny partner biznesowy zdecydował się na podjęcie współpracy z naszym klubem. Jest to dla nas duże wyróżnienie. Współpraca z firmą FORTUNA pokazuje, że nasze działania marketingowe przynoszą skutek, a koszykarska Legia cieszy się coraz większym zainteresowaniem potencjalnych sponsorów – dodał Prezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki S.A., Robert Chabelski.

FORTUNA jest najdłużej działającą i jedną z największych na polskim rynku firm z branży bukmacherskiej, funkcjonującej na podstawie decyzji Ministra Finansów. Firma posiada obecnie sieć ponad 500 punktów przyjmowania zakładów, zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz zapewnia zatrudnienie ponad 1 000 pracownikom. FORTUNA, od 1 stycznia 2014 r., jest głównym sponsorem Legii Warszawa – aktualnego mistrza Polski w piłce nożnej. Podpisana w listopadzie 2013 r. umowa obowiązuje przez trzy lata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się