MediaMocni stworzyli kampanie promującą produkty Samsung

Agencja MediaMocni przygotowała najnowszą kampanię promującą produkty Samsung w ramach Mistrzostw World Cyber Games 2012 oraz zorganizowała konkurs.
O autorze
1 min czytania 2012-10-04

World Cyber Games to międzynarodowe mistrzostwa gier komputerowych, w których cyklicznie od 2001 roku biorą udział reprezentacje kilkudziesięciu krajów świata. Tegoroczny światowy finał z udziałem polskich graczy odbędzie się w chińskim Kunshan w dniach 29.11. – 02.12.2012 r. Polskie eliminacje do turnieju zostaną rozegrane już 6 października na terenie Multikina Złote Tarasy w Warszawie. Sponsorem głównym imprezy jest Samsung.

Konkurs organizowany przez agencję MediaMocni oraz Samsung Electronics Polska skierowany jest do osób, które dokonają zakupu sprzętu Samsung rekomendowanego przez World Cyber Games, a następnie zarejestrują swój paragon oraz wezmą udział w wirtualnej zabawie na stronie konkursowej. Dla zwycięzcy Samsung Polska przygotował atrakcyjną nagrodę główną – wyjazd na światowy finał rozgrywek World Cyber Games do Chin.

Agencja MediaMocni przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz materiały wspierające konkurs: stronę www wraz z aplikację konkursową, kreacje displayowe, reklamy prasowe, spot radiowy, ulotki oraz plakaty.

Reklamy prasowe stworzone przez agencję MediaMocni pojawiły się na łamach pism ogólnopolskich (Focus, Polityka) oraz w prasie branżowej (CD Action, Komputer Świat, PC Format). Konkurs trwa do 21.10.2012 r. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj