TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MediaMocni stworzyli kampanie promującą produkty Samsung

Agencja MediaMocni przygotowała najnowszą kampanię promującą produkty Samsung w ramach Mistrzostw World Cyber Games 2012 oraz zorganizowała konkurs.
O autorze
1 min czytania 2012-10-04

World Cyber Games to międzynarodowe mistrzostwa gier komputerowych, w których cyklicznie od 2001 roku biorą udział reprezentacje kilkudziesięciu krajów świata. Tegoroczny światowy finał z udziałem polskich graczy odbędzie się w chińskim Kunshan w dniach 29.11. – 02.12.2012 r. Polskie eliminacje do turnieju zostaną rozegrane już 6 października na terenie Multikina Złote Tarasy w Warszawie. Sponsorem głównym imprezy jest Samsung.

Konkurs organizowany przez agencję MediaMocni oraz Samsung Electronics Polska skierowany jest do osób, które dokonają zakupu sprzętu Samsung rekomendowanego przez World Cyber Games, a następnie zarejestrują swój paragon oraz wezmą udział w wirtualnej zabawie na stronie konkursowej. Dla zwycięzcy Samsung Polska przygotował atrakcyjną nagrodę główną – wyjazd na światowy finał rozgrywek World Cyber Games do Chin.

Agencja MediaMocni przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz materiały wspierające konkurs: stronę www wraz z aplikację konkursową, kreacje displayowe, reklamy prasowe, spot radiowy, ulotki oraz plakaty.

Reklamy prasowe stworzone przez agencję MediaMocni pojawiły się na łamach pism ogólnopolskich (Focus, Polityka) oraz w prasie branżowej (CD Action, Komputer Świat, PC Format). Konkurs trwa do 21.10.2012 r. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj