Old Poland i Serenada wybrały SocialUp!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Old Poland i Serenada wybrały SocialUp!

Spółdzielnia Mleczarska Spomlek powierzyła Social Up! opiekę nad dwiema najpopularniejszymi markami: Serenada i Old Poland.

W ramach współpracy marka opracuje jednolitą strategię obecności Serenady i Old Poland na Facebooku, uwzględniając w szczególności komunikację na dwóch profilach klienta: Kocham sery oraz Serenada.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obsługa działań w mediach społecznościowych obejmie prowadzenie i moderowanie profilu, zarządzanie całością kampanii reklamowej, a także skuteczne angażowanie klientów, budujące lojalność wobec marek. Istotnym elementem współpracy będzie ukierunkowanie strategii na pozyskanie nowej, nieeksploatowanej dotychczas grupy docelowej, na którą otworzył się producent. SocialUp! rozpoczął też pracę nad dedykowanymi aplikacjami promocyjnymi i konkursowymi, które wspomogą realizację celów sprzedażowych Spółdzielni Mleczarskiej Spomlek, właściciela obu marek.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wybrała SocialUp! w konkursie ofert. O wyniku zadecydowały kreatywne pomysły i nieszablonowe podejście do tematu sera i serowarstwa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij