Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Old Poland i Serenada wybrały SocialUp!

Spółdzielnia Mleczarska Spomlek powierzyła Social Up! opiekę nad dwiema najpopularniejszymi markami: Serenada i Old Poland.
O autorze
0 min czytania 2012-10-08

W ramach współpracy marka opracuje jednolitą strategię obecności Serenady i Old Poland na Facebooku, uwzględniając w szczególności komunikację na dwóch profilach klienta: Kocham sery oraz Serenada.

Obsługa działań w mediach społecznościowych obejmie prowadzenie i moderowanie profilu, zarządzanie całością kampanii reklamowej, a także skuteczne angażowanie klientów, budujące lojalność wobec marek. Istotnym elementem współpracy będzie ukierunkowanie strategii na pozyskanie nowej, nieeksploatowanej dotychczas grupy docelowej, na którą otworzył się producent. SocialUp! rozpoczął też pracę nad dedykowanymi aplikacjami promocyjnymi i konkursowymi, które wspomogą realizację celów sprzedażowych Spółdzielni Mleczarskiej Spomlek, właściciela obu marek.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wybrała SocialUp! w konkursie ofert. O wyniku zadecydowały kreatywne pomysły i nieszablonowe podejście do tematu sera i serowarstwa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj