Zelmer, Wrangler i Coty przedłużyły współpracę z hyperCREW, agencja obsłuży też działania Warki Radler w sezonie letnim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zelmer, Wrangler i Coty przedłużyły współpracę z hyperCREW, agencja obsłuży też działania Warki Radler w sezonie letnim

Marki Zelmer, Wrangler i Miss Sporty (Coty) zdecydowały się na przedłużenie umów dotyczących współpracy z hyperCREW na cały rok 2015. Z kolei Warka Radler wybrała tę agencję do przeprowadzenia projektów digital w tegorocznym sezonie letnim.

Z marką Zelmer agencja współpracuje od października 2014 r., po wygraniu przetargu na całościową obsługę digital wizerunkowej akcji „Gładki przejazd”. Obecnie, po kilku miesiącach współpracy, została ona przedłużona na cały rok 2015. Akcja „Gładki przejazd”, związana z przygotowaniami Zbigniewa Bródki do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 roku, ma wspierać portfolio golarek Zelmera.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jej celem jest budowanie świadomości marki Zelmer w tej kategorii produktowej. Agencja jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i obsługę profili Zbigniewa Bródki w serwisach społecznościowych - jest to m.in. fanpage „Gładki przejazd” w Facebooku. hyperCREW przygotowała i będzie obsługiwać także profil w serwisie Instagram i kanał YouTube. 

Również marka Wrangler przedłużyła współpracę z agencją hyperCREW do końca 2015 r. Współpraca dotyczy przede wszystkim prowadzenia polskojęzycznego fanpage’a marki Wrangler w Facebooku, w ramach fanpage’a Wrangler Europe, ale także innych projektów, w tym również spoza obszaru digital (np. kampanie prasowe, outdoorowe itp.). Wrangler i hyperCREW współpracują ze sobą od 3 lat, agencja objęła ten budżet w wyniku wygranego wspólnie z agencją Great Open House przetargu w 2012 roku. Obecne przedłużenie współpracy - do końca 2015 r. - odbyło się bez przetargu. Prowadzony przez hyperCREW polski profil Wranglera to obecnie najpopularniejszy fanpage tej marki w Europie.

Z brandem Warka Radler (Grupa Żywiec) agencja hyperCREW współpracuje także od 2012 roku, po wygraniu przetargu na obsługę budżetu digital. Nowa umowa dotyczy kilkumiesięcznego poszerzenia obszaru współpracy w zakresie działań digital w czasie sezonu letniego, w ramach planowanych kampanii reklamowych wszystkich wariantów Warki Radler.

Z firmą Coty agencja współpracuje od 2011 r. w zakresie obsługi profilu marki Miss Sporty w Facebooku. Obecnie umowa ta została przedłużona o kolejny rok.

hyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

hyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij