„Gdzie jest Smok?”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Gdzie jest Smok?”

Trzy dniu super rabatów i piknik rycerski z konkursami dla całej rodziny – tak wyglądało huczne otwarcie nowego sklepu Komfort w krakowskich Bronowicach. Wydarzeniu towarzyszyła kampania reklamowa, nawiązująca do najważniejszego symbolu miasta.

„Gdzie jest smok?” - billboardy z tym pytaniem pojawiły się na ulicach Krakowa pod koniec czerwca. Był to teaser kampanii reklamowej sieci Komfort, która 17 lipca br. otworzyła w mieście nowy sklep.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Sklep w Bronowicach jest pierwszym w Krakowie, który zaaranżowaliśmy według naszego nowego konceptu: nowoczesny, multimedialny, ze starannie wyselekcjonowaną ofertą. To otwarcie to kolejny krok w naszych zmianach wizerunkowych. Dlatego przygotowaliśmy nie tylko wyjątkowe rabaty, ale również dwuetapową kampanię reklamową i specjalny event dla Klientów”. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.

Działania skupione były wokół rycerstwa oraz najważniejszego symbolu Krakowa – smoka. Teaserowe billborady, plakaty na przystankach oraz reklamy w mediach lokalnych zostały zastąpione dwiema kreacjami głównymi, na których pod hasłem „Upoluj smoka” znalazły się informacje o rabatach oferowanych w związku z otwarciem. Dodatkowo w weekend otwarcia sieć zorganizowała piknik rycerski, którego główną atrakcję stanowił dmuchany smok. Śmiałkowie, którzy „polowali” na niego rzucając maczugami, mogli wygrać dodatkowe rabaty na zakupy – nawet do 50%.

Kampania reklamowa prowadzona była od 29 czerwca. Obejmowała outdoor (billboardy i przystanki autobusowe na terenie Krakowa), media lokalne: prasę (Gazeta Krakowska, Metro Kraków), radio (Polskie Radio Kraków, RMF MAX, Eska Kraków) oraz Internet (gazetakrakowska.pl, dziennikpolski24.pl, mmkarkow.pl, naszemiasto.pl/malopolska oraz lovekrakow.pl), akcję ulotkową oraz działania PR.

Kreację reklam przygotował dział marketingu Komfort. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij