Travelist, jeden z czołowych klientów iProspect Polska, z 60 milionowym dofinansowaniem od Google Ventures

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Travelist, jeden z czołowych klientów iProspect Polska, z 60 milionowym dofinansowaniem od Google Ventures

Travelist, polski start-up pośredniczący w zakupie miejsc w hotelach o podwyższonym standardzie otrzyma znaczny zastrzyk finansowy. Google Ventures właśnie zainwestowało 60 mln USD w grupę Secret Escapes, której Travelist jest znaczącą częścią.

iProspect Polska wspiera start-up w zakresie marketingu online, a Tomasz Nowiński, CEO Travelist doradza zarządowi iProspect.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Jesteśmy niesamowicie dumni z osiągnięć Travelist. Ponad 500% wzrostu przychodów w zeszłym roku pokazuje, że działania online, które prowadzimy dla tego klienta przynoszą bardzo policzalne rezultaty. Jestem przekonana, że posiadając środki na rozwój serwis stanie się jednym z kluczowych graczy na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Mulenga, członek zarządu iProspect Polska.

- Dzięki współpracy z iProspect (a wcześniej Marketing Wizards) udało nam się w bardzo krótkim czasie zbudować mocną pozycję na rynku travel w regionie. To dopiero początek – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist.

iProspect Polska, agencja performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, odpowiada za działania z zakresu wszystkich kanałów marketingu online od początku istnienia Travelist.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij