iProspect Polska wspiera start-up w zakresie marketingu online, a Tomasz Nowiński, CEO Travelist doradza zarządowi iProspect.
– Jesteśmy niesamowicie dumni z osiągnięć Travelist. Ponad 500% wzrostu przychodów w zeszłym roku pokazuje, że działania online, które prowadzimy dla tego klienta przynoszą bardzo policzalne rezultaty. Jestem przekonana, że posiadając środki na rozwój serwis stanie się jednym z kluczowych graczy na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Mulenga, członek zarządu iProspect Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Dzięki współpracy z iProspect (a wcześniej Marketing Wizards) udało nam się w bardzo krótkim czasie zbudować mocną pozycję na rynku travel w regionie. To dopiero początek – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist.
iProspect Polska, agencja performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, odpowiada za działania z zakresu wszystkich kanałów marketingu online od początku istnienia Travelist.
Słuchaj podcastu NowyMarketing