Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Travelist, jeden z czołowych klientów iProspect Polska, z 60 milionowym dofinansowaniem od Google Ventures

Travelist, polski start-up pośredniczący w zakupie miejsc w hotelach o podwyższonym standardzie otrzyma znaczny zastrzyk finansowy. Google Ventures właśnie zainwestowało 60 mln USD w grupę Secret Escapes, której Travelist jest znaczącą częścią.
O autorze
0 min czytania 2015-07-30

iProspect Polska wspiera start-up w zakresie marketingu online, a Tomasz Nowiński, CEO Travelist doradza zarządowi iProspect.

– Jesteśmy niesamowicie dumni z osiągnięć Travelist. Ponad 500% wzrostu przychodów w zeszłym roku pokazuje, że działania online, które prowadzimy dla tego klienta przynoszą bardzo policzalne rezultaty. Jestem przekonana, że posiadając środki na rozwój serwis stanie się jednym z kluczowych graczy na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Mulenga, członek zarządu iProspect Polska.

– Dzięki współpracy z iProspect (a wcześniej Marketing Wizards) udało nam się w bardzo krótkim czasie zbudować mocną pozycję na rynku travel w regionie. To dopiero początek – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist.

iProspect Polska, agencja performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, odpowiada za działania z zakresu wszystkich kanałów marketingu online od początku istnienia Travelist.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing