"Ludzie, których nikt nie słucha"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść

Dziś branża komunikacyjna za bardzo skupia się na narzędziach. Na tym, co się zmienia, pomijając to, co w człowieku jest niezmienne.

A o takich właśnie prawdach mówią "ludzie, których nikt nie słucha”, czyli osoby, które zainspirowały Alberta Stęclika, stratega VML Poland, do stworzenia prezentacji na 7. edycję konferencji InternetBeta 2015. Prezentację i filmy, które były wyświetlane na YouTube mniej niż 1000 razy, można znaleźć pod adresem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

"Piszemy to oczywiście z pozycji agencji wyrosłej z komunikacji digitalowej, gdzie dobre zrozumienie narzędzi gra rolę kluczową. Ale zawsze dbaliśmy przede wszystkim o higienę strategiczną, zrozumienie i przyjęcie punktu widzenia konsumenta i nieskromnie uważamy, że to jest jeden z kluczowych czynników sukcesu" - komentuje Michał Wolniak, Chief Strategy Officer w VML Poland.

Podczas tej samej konferencji Łukasz Majewski, PR & Marketing Manager w VML Poland, w pierwszym duecie z Maciejem Buczkowskim, głównym specjalistą ds. mediów społecznościowych w zespole PR i nowych mediów PZU w prezentacji "Miłość zmienia złe nawyki" przedstawił case study kampanii "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym". W drugim "F*ck the H2H approach" wraz z Magdaleną Grochalą z Symetria PR, szukał odpowiedzi na pytanie, czy prawda do bólu popłaca w komunikacji.

Prezentacja "F*ck the H2H approach" poniżej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij