Kto zdradzi najwięcej tajników e-handlu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kto zdradzi najwięcej tajników e-handlu

Już 29 września 24 praktyków e-commerce i e-marketingu podzieli się swoją wiedzą i przedstawi najlepsze praktyki z zakresu e-handlu. Które prezentacje okażą się najbardziej inspirujące?

Organizowany przez Fundację Polak 2.0 Kongres eHandlu, który odbędzie się już 29 września, 2 tygodnie przed jesiennymi IX Targami eHandlu. To idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku e-commerce, zdobyć inspiracje i świeże pomysły na rok 2016 i zyskać wszechstronne informacje o panoramie najnowszych rozwiązań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Fundacja w ramach projektu "Polak 2.0" nagradza prelegentów angażujących się ponad utarte standardy w dzieleniu się swoim doświadczeniem i wiedzą. Którzy prelegenci III Kongresu eHandlu zdradzą najwięcej tajników e-commerce?

- Jako uczestnicy oraz organizatorzy imprez targowych i konferencyjnych często odnosimy wrażenie, że potencjał wynikający ze spotkania się w jednym miejscu tylu doświadczonych ludzi nie zostaje właściwie wykorzystany - jako uczestnicy mamy niedosyt wartości merytorycznej, jako organizatorzy czujemy, że nie dostarczamy najlepszego produktu Uczestnikom - mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0. - Jako Fundacja Polak 2.0 długo myśleliśmy jak można ten problem rozwiązać. W ramach projektu "Polak 2.0" chcielibyśmy promować i nagradzać te osoby, które reprezentują najwyższe standardy szanując audytorium jak i organizatorów wydarzeń - dodaje Zygadlewicz.

Wśród laureatów programu Polak 2.0 znajdują się m.in. Wojciech Tomaszewski z ANSWEAR.com, Marcin Zaremba z PizzaPortal.pl, Jakub Cyran z Go.pl i Borys Skraba z Bold Brand Commerce. Kolejnych wskażą uczestnicy III Kongresu eHandlu.

Doceń otwarte dzielenie się wiedzą!

Uczestnicy III Kongresu eHandlu wysłuchają 24 prezentacji nt. sprzedaży zagranicznej, reklamy w wyszukiwarkach, optymalizacji a także projektowania UX dla e-sklepów. Pojawią się praktyczne porady związane z programami partnerskimi, wideo marketingiem, m-commerce czy sprzedażą z wykorzystaniem serwisu Instagram i Snapchat. Poruszona zostanie tematyka CRM w e-sklepie, dostawy tego samego dnia oraz odszkodowań i zwrotów zamówionych towarów.

W gronie 24 prelegentów znajdują się m.in. Michał Cortez (Saatchi & Saatchi), Maciej Lewiński(iSurvival), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Marek Prudel (Militaria.pl), Marek Zmysłowski (Jovago.com), Krzysztof Czapla (Instylio.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Jarosław Trybuchowicz (Audioteka.pl), Andrzej Świderski (EuroFlorist Polska).

- Podczas Kongresów eHandlu nie występują sponsorzy, swoją wiedzą podzielą się praktycy z małych, średnich i dużych e-sklepów m.in. przedstawiciele Instylio.pl, Audioteka.pl, 4gift.pl, Militaria.pl, Monnari, EuroFlorist. Dbamy o to, żeby pokazane zostały praktyczne studia przypadków i prezentacje pełne sprawdzonych, skutecznych wskazówek - mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, Project Manager wydarzenia.

Wszystkie prezentacje będą nagrywane - jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.

Doceń otwarte dzielenie się wiedzą! Ostatnie bilety można rezerwować na stronie kongres-ehandlu.pl.

Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij