Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kto zdradzi najwięcej tajników e-handlu

Już 29 września 24 praktyków e-commerce i e-marketingu podzieli się swoją wiedzą i przedstawi najlepsze praktyki z zakresu e-handlu. Które prezentacje okażą się najbardziej inspirujące?
O autorze
2 min czytania 2015-09-23

Organizowany przez Fundację Polak 2.0 Kongres eHandlu, który odbędzie się już 29 września, 2 tygodnie przed jesiennymi IX Targami eHandlu. To idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku e-commerce, zdobyć inspiracje i świeże pomysły na rok 2016 i zyskać wszechstronne informacje o panoramie najnowszych rozwiązań.

Fundacja w ramach projektu „Polak 2.0” nagradza prelegentów angażujących się ponad utarte standardy w dzieleniu się swoim doświadczeniem i wiedzą. Którzy prelegenci III Kongresu eHandlu zdradzą najwięcej tajników e-commerce?

– Jako uczestnicy oraz organizatorzy imprez targowych i konferencyjnych często odnosimy wrażenie, że potencjał wynikający ze spotkania się w jednym miejscu tylu doświadczonych ludzi nie zostaje właściwie wykorzystany – jako uczestnicy mamy niedosyt wartości merytorycznej, jako organizatorzy czujemy, że nie dostarczamy najlepszego produktu Uczestnikom – mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0. – Jako Fundacja Polak 2.0 długo myśleliśmy jak można ten problem rozwiązać. W ramach projektu „Polak 2.0” chcielibyśmy promować i nagradzać te osoby, które reprezentują najwyższe standardy szanując audytorium jak i organizatorów wydarzeń – dodaje Zygadlewicz.

Wśród laureatów programu Polak 2.0 znajdują się m.in. Wojciech Tomaszewski z ANSWEAR.com, Marcin Zaremba z PizzaPortal.pl, Jakub Cyran z Go.pl i Borys Skraba z Bold Brand Commerce. Kolejnych wskażą uczestnicy III Kongresu eHandlu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Doceń otwarte dzielenie się wiedzą!

Uczestnicy III Kongresu eHandlu wysłuchają 24 prezentacji nt. sprzedaży zagranicznej, reklamy w wyszukiwarkach, optymalizacji a także projektowania UX dla e-sklepów. Pojawią się praktyczne porady związane z programami partnerskimi, wideo marketingiem, m-commerce czy sprzedażą z wykorzystaniem serwisu Instagram i Snapchat. Poruszona zostanie tematyka CRM w e-sklepie, dostawy tego samego dnia oraz odszkodowań i zwrotów zamówionych towarów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W gronie 24 prelegentów znajdują się m.in. Michał Cortez (Saatchi & Saatchi), Maciej Lewiński(iSurvival), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Marek Prudel (Militaria.pl), Marek Zmysłowski (Jovago.com), Krzysztof Czapla (Instylio.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Jarosław Trybuchowicz (Audioteka.pl), Andrzej Świderski (EuroFlorist Polska).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Podczas Kongresów eHandlu nie występują sponsorzy, swoją wiedzą podzielą się praktycy z małych, średnich i dużych e-sklepów m.in. przedstawiciele Instylio.pl, Audioteka.pl, 4gift.pl, Militaria.pl, Monnari, EuroFlorist. Dbamy o to, żeby pokazane zostały praktyczne studia przypadków i prezentacje pełne sprawdzonych, skutecznych wskazówek – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, Project Manager wydarzenia.

Wszystkie prezentacje będą nagrywane – jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.

Doceń otwarte dzielenie się wiedzą! Ostatnie bilety można rezerwować na stronie kongres-ehandlu.pl.

Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!