Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek i Radzimir Dębski ambasadorami apartamentów Cosmopolitan Twarda 4

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek i Radzimir Dębski ambasadorami apartamentów Cosmopolitan Twarda 4

Tacit Investment rozpoczyna kampanię wizerunkową budynku apartamentowego Cosmopolitan Twarda 4. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości marki Cosmopolitan Twarda 4. Jej ambasadorami zostali Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek i Radzimir Dębski. Komunikacja obejmie prasę oraz Internet.

Cosmopolitan Twarda 4 reprezentuje kategorię światowej klasy prestiżowych budynków apartamentowych i obecnie jest jedynym funkcjonującym budynkiem tego typu w Warszawie. Kampania wizerunkowa opiera się na komunikacji wykorzystującej ambasadorów, którzy wpisują się kosmopolityczny charakter budynku. Do współpracy zaangażowano polskich artystów o międzynarodowej renomie - Tomasza Stańkę, Annę Marię Jopek i Radzimira Dębskiego. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cosmopolitan jest budynkiem będącym odzwierciedleniem nowoczesnego i aktywnego stylu życia na najwyższym poziomie w samym sercu dużego miasta. Został stworzony dla ludzi, którzy sami decydują o swoim życiu, szukają inspiracji w sztuce, muzyce czy architekturze.  Żyją w ciągłym ruchu, nieustanie podróżują, czują się związani z kulturą i sztuką całego świata. Takimi ludźmi są właśnie Tomasz Stańko, Anna Maria Jopek oraz Radzimir Dębski i dlatego zaprosiliśmy ich do współpracy z nami” – powiedziała Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.

Działania obejmą media internetowe i drukowane – m.in. dzienniki oraz czasopisma biznesowe i lifestyle’owe. Kampania wystartowała w pierwszych dniach października i potrwa do początku listopada.  Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja VA Very Advertising, za wykonanie layoutów do prasy odpowiada agencja Change, a kreację do mediów internetowych przygotowała agencja CENTRAL PARK. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij