TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Social Media 2010-2015-2020 – ebook od Nowego Marketingu

Social Media 2010-2015-2020 – ebook od Nowego Marketingu
Social Media 2010-2015-2020 to aż 150-stronnicowa publikacja, którą przygotowaliśmy specjalnie dla Was. Znajdziecie w niej ponad 20 inspirujących artykułów, 40 rozmów z przedstawicielami marek i opinie ponad 30 praktyków social media marketingu. Do pobrania już teraz, zupełnie za darmo.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Rok 2010 był przełomowy dla branży marketingowej w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat media społecznościowe zrewolucjonizowały świat, w którym żyjemy i otworzyły wiele zupełnie nowych możliwości. Sprawiły, że dziś w 2015 roku żyjemy w zupełnie innej rzeczywistości. Zapewne odmiennej od tej, jaką w 2010 próbowało sobie wyobrazić wielu z nas.

O przyjrzenie się rozwojowi mediów społecznościowych na przestrzeni tego okresu, analizę oraz ocenę dotychczasowych wydarzeń i wyciągnięcie z nich wniosków na przyszłość poprosiliśmy ekspertów zajmujących się social media marketingiem na co dzień.

Oddajemy w Wasze ręce publikację zawierającą ponad 20 artykułów, w których praktycy marketingu przyglądają się mediom społecznościowym z różnych stron i szukają przepisów na skuteczne działania.

Ponadto przepytaliśmy ponad 40 przedstawicieli marek, które działania w mediach społecznościowych na stałe wpisały do swoich strategii marketingowych, o to, które serwisy społecznościowe cieszą się ich największym zainteresowaniem, jakie są wobec nich ich oczekiwania, jakie trudności dostrzegają i do jakich szykują się wyzwań (i jak to wszystko wpływa na ich budżety!).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na sam koniec porozmawialiśmy z przedstawicielami kilkudziesięciu agencji i firm zajmujących się marketingiem w mediach społecznościowych o tym, jakie były najważniejsze wydarzenia w dotychczasowej historii social media, co okazało się sukcesem a co porażką, i którym trendom powinniśmy się bacznie przyglądać, bo mogą zadecydować o kształcie mediów społecznościowych w najbliższej przyszłości.

Jak będą wyglądały media społecznościowe w 2020 roku? Bardzo jesteśmy ciekawi, ale tego przewidzieć dokładnie nie potrafi nikt. W naszej publikacji znajdziecie jednak parę ciekawych myśli i śmiałych hipotez. Część z nich na pewno ma szansę kiedyś się ziścić, a niektóre z nich zaczynają się już realizować nawet w tej chwili.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Życzymy ciekawej i inspirującej lektury!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pobierz publikację >

(plik PDF, 14,2 MB)