Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czy jesteś prawdziwą gwiazdą Social Media?

1 lutego 2013 r. w Gdańsku odbędzie się konferencja Social Media Convent przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych. Wydarzenie organizowane jest przez agencję Feeltz. Gościem specjalnym, który poprowadzi konferencję będzie Lasse Chor.
O autorze
2 min czytania 2012-11-29

Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends wypełnione ciekawymi prezentacjami zaproszonych ekspertów, Case Study Festival, konkurs, w którym zmierzą się agencje oraz Social Media SuperStars, wyzwanie dla specjalistów, w którym skonfrontują swoją wiedzę i umiejętności w specjalnym teście.

– Social Media Convent ma na celu przekazanie cennej wiedzy, skupienie się na najnowszych trendach i sposobach wykorzystania social media przez marki. Będzie to też świetna okazja do integracji, wymiany myśli i doświadczeń, a także dobrej zabawy. Każdy może podjąć wyzwanie i walczyć o tytuł Social Media SuperStar. Liczymy na zaciętą rywalizację. Po konkursowych emocjach, zaprosimy wszystkich na afterparty, więc warto zarezerwować sobie też wieczór – mówi Marta Laskowska, Feeltz.

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Konferencja ma być organizowana cyklicznie, 1 lutego 2013 r. odbędzie się jej pierwsza edycja.

– Social Media Convent to impreza, o której już w tej chwili wiem, że wejdzie na stałe do mojego corocznego kalendarza wydarzeń branżowych. Poza wystąpieniami znanych osób związanych z internetem, impreza będzie miała również wiele elementów niespotykanych dotąd na żadnym evencie branżowym. A wszystko w Gdańsku – miejscu bardzo przyjaznym zarówno przedsiębiorcom internetowym, ludziom związanym z social media oraz blogerom – mówi Michał Sadowski, Brand24.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

SOCIAL MEDIA TRENDS

Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media, a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

CASE STUDY FESTIVAL

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.

SOCIAL MEDIA SUPERSTARS

Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 – Social Media SuperStar.

PROGRAM WYDARZENIA

10:00 – 10:50 – Rejestracja uczestników

11:00 – 14:30 – Social Media Trends

1) Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media

Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz

2) Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu.

Michał Sadowski, Brand24

3) A dlaczego nie Twitter?

Rafał Janik, Think Media

4) Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta

Michał Górecki, Grupa Heureka

5) Social Media Optimisation, ROI i KPI – wspomnienia 2012 i prognozy na 2013

Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender

6) Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba.

Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,

14:30 – 15:15 – Lunch

15:15 – 16:00 – Test Social Media SuperStars

16:00 – 17:30 – Case Study Festival

1) Jak media mogą wykorzystać social media

Filip Cieślak, Wirtualna Polska

2) Prezentacje konkursowe

Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00

Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku

 Wydarzenie objęte patronatem przez NowyMarketing