Wydatki na SEM, SEO oraz Social Media w 2013 - infografika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wydatki na SEM, SEO oraz Social Media w 2013 - infografika

Agencja Lemon Sky z Grupy ADV opublikowała infografikę przygotowaną wspólnie przez wszystkich członków Yamondo Global Performance Alliance. Wynika z niej, iż w nadchodzącym roku wydatki klientów na SEM, SEO oraz social media będą dwukrotnie wyższe niż w roku 2012.

Badanie przeprowadzono na zlecenie szwedzkiej agencji Be Better Online na 15 rynkach digitalowych Europy, Azji oraz Stanów Zjednoczonych. Wynika z nich, iż największą wartość dla klientów miały pieniądze wydane na działania SEO (34%) oraz SEM (29%). Wydatki na social media były wartościowe dla 15% spośród klientów partnerów stowarzyszonych w Yamondo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Mierzalność efektów, dbałość o wizerunek Klienta w sieci to jedne z wielu założeń stawianych przez Klientów, które realizujemy w ramach działania w sieci Yamondo. – mówi Tomasz Bacański, Search Engine Marketing Strategist w Lemon Sky. - Wydatki na SEM rosną stale od 2004 roku. Patrząc na ostatnie zmiany, jakie stosuje Google w swoim algorytmie, zmiana strategii działań niektórych agencji oraz stosowanie się do restrykcyjnych regulaminów Google pod kątem SEO może wyjść dużym markom jedynie na plus, zwłaszcza przy długodystansowym myśleniu o swoim biznesie - dodaje.

Google pozostaje najpopularniejszą wyszukiwarką wśród przebadanych rynków. Największy potencjał rozwoju wśród serwisów społecznościowych członkowie stowarzyszenia Yamondo widzą w serwisach Twitter, Pinterest oraz Google +. Dane dotyczące specyfiki poszczególnych rynków pochodzą z Google Business Map.

(Infografika powiększa się po kliknięciu)

Infografika jest dostępna na stronie lemonsky.pl

Yamondo – the Global Performance Alliance to stowarzyszenie, które skupia 15 niezależnych agencji związanych z performance marketingiem na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem rynku europejskiego, amerykańskiego oraz azjatyckiego. Oferuje cenną sieć kontaktów dostarczając w ten sposób globalną wiedzę poszerzoną o unikalny kontekst kulturowy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij