Przemysław Rosa dołączył do Value Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przemysław Rosa dołączył do Value Media

Do zespołu Value Media (Group One), obsługującego klientów w zakresie reklam w mediach społecznościowych, dołączył Przemysław Rosa, który objął stanowisko Paid Social Managera i będzie odpowiadać między innymi za działania dla marek L’Oreal.

Przemysław z branżą marketingową jest związany od 2009 roku. Przez blisko 6 lat zdobywał doświadczenie w badaniach marketingowych (w TNS Polska oraz GfK Polonia). Przez ostatni rok pracował w dziale paid social GroupM, gdzie prowadził na Facebooku kampanie brandingowe i performance’owe dla takich klientów jak: Procter & Gamble, Danone, Wrigley oraz GlaxoSmithKline.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z wykształcenia jest socjologiem (Uniwersytet Warszawski) oraz Project Managerem (Szkoła Główna Handlowa). W Szkole Mistrzów Reklamy ukończył kurs strategii komunikacji marki. Od 2011 roku prowadzi bloga LekturyBadacza.pl, na którym publikuje recenzje literatury biznesowej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij