SMG rozpoczyna współpracę z marką Metaxa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SMG rozpoczyna współpracę z marką Metaxa

Agencja SMG Polska zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Metaxa w mediach społecznościowych.

Tworzeniem strategii komunikacji w social mediach, planowaniem i realizacją działań dla marki Metaxa zajmie się zespół SMG LiquidThread, który w ramach SMG Polska odpowiada za kreację, produkcję, media społecznościowe i branded content.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Propozycja SMG LiquidThread wyróżniła się bardzo rozbudowaną częścią analityczną, której zabrakło u konkurentów. Szeroka analiza, dobre wnioski i ich przełożenie na koncept komunikacyjny w głównej mierze zdecydowały o wyborze oferty naszej nowej agencji – mówi Martyna Strzałka, Brand Manager w firmie CEDC International, która jest dystrybutorem marki Metaxa.

SMG LiquidThread w obszarze mediów społecznościowych pracuje dla takich marek jak między innymi Coca-Cola, Milka, Crunchips, Kujawski, Lajkonik i Kamis.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij