10 reklam o kobietach, które powinieneś obejrzeć

10 reklam o kobietach, które powinieneś obejrzeć

Już jutro Dzień Kobiet (Panowie – pamiętajcie!). Z tej okazji postanowiliśmy wybrać dla Was 10 reklam o tematyce kobiecej, które na nasz przynajmniej wywarły duże wrażenie.

Reklamy poruszają różne kwestie, temat każdej z nich jest jednak bliski kobietom. Wybrane przez nas reklamy dotyczą macierzyństwa, dobrego samopoczucia, akceptacji samej siebie, uwierzenia w siebie, a także walki ze stereotypami czy wręcz przesądami (np. w Indiach powszechnie uważa się, że kobiety, które mają miesiączkę, nie powinny dotykać ogórków – bo mogą się zepsuć).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kobiety są wymagającą grupą docelową i łatwo w komunikacji z nimi popełnić błędy. Przekonała się o tym na przykład fundacja Mamy i Taty ze swoją kampanią Nie odkładaj macierzyństwa na potem, więcej na ten temat tutaj. Polecamy także artykuł Anity Kijanki: Różowa strategia - czyli 5 rzeczy, których lepiej nie robić, jeśli chcesz by kobiety zainteresowały się Twoim produktem.

Uważamy, że te firmy robią to dobrze. Dlaczego? Przekonajcie się sami:

 1. CardStore, World's Toughest Job - #worldstoughestjob

2. TheNationalLottery, This Girl Can – what about you?

 3. Dove, Real Beauty Sketches/You’re more beautiful than you think

4. Dove, Love Your Curls/How we can help girls learn to love their curls

5.  Always, #LikeAGirl

6. Pantene, A Man's a Boss, a Woman's Bossy 

7. Lifetime, Ban Bossy — I'm Not Bossy. I'm the Boss.

8.  Whisper, Announcing the End of Period Taboos | #TouchThePickle

9. Dove, #SpeakBeautiful | Let's make social media a more positive place

10.  HelloFlo, First Moon Party

Jakie jeszcze reklamy według Was powinniśmy uwzględnić?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij