HoliTweet, czyli agencje składają świąteczne życzenia

Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

HoliTweet, czyli agencje składają świąteczne życzenia

Koniec roku to czas podziękowania klientom za współpracę oraz życzeń świątecznych i noworocznych. Zobaczmy, jak robią to agencje reklamowe, marketingowe i interaktywne.

Amerykańska agencja Bravo Creative przygotowała świąteczną kampanię na Twitterze. Na początku grudnia powstała platforma holitweet.com ze stworzonymi przez specjalizującego się w twitterowej grafice (@tw1tt3rart) artystę Matthew Haggetta, szablonami świątecznych życzeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Statystyki pierwszych 72 godzin akcji to: 1058 unikalnych odwiedzin strony, 403 nowych śledzących konto agencji na Twitterze, 325 retweety i ponad 1,7 mln reakcji.

Agencja Deepblue Networks, by podziękować klientom i współpracownikom za wspaniały rok, przygotowała specjalną stronę mobilną, dzięki podłączeniu do której smartfona można używać jako klawiatury do tworzenia własnej melodii.

Warto zwrócić uwagę, jakie niespodzianki czekają na osoby próbujące przewinąć lub cofnąć wideożyczenia składane przez CEO agencji Publicis, Maurice Lévy:

Agencja Burson-Marsteller walczy z kryzysem wizerunkowym, który dotknął Świętego Mikołaja.

Co słychać w Polsce?

W tym roku TNS zaprezentował wyniki przedświątecznych sondaży w formie interaktywnej

Agencja Golden Submarine jak co roku tradycyjnie poszperała trochę w sieci i i wyłowiła najlepsze filmy całego 2012 roku. Wystarczy zarzucić wędkę, by zobaczyć, co kryje ocean interakcji

Aegis Media, grupa mediowa, w której skład wchodzą m.in. dom mediowy Carat Polska i agencja komunikacji Hypermedia Isobar przygotowała aplikację “Snowflake Wishes – płatek śniegu tak wyjątkowy, jak Ty”, dzięki której można zobaczyć swój płatek lub wysłać specjalne życzenia bliskim. “Snowflake Wishes” to kolejny projekt agencji po “Dotknij Dźwięku”, który eksploruje możliwości druku 3D.

Każda kartka świąteczna przesłana przez agencję John Pitcher umożliwia zapalenie lampki na choince - jedna zapalona lampka to trzy posiłki dla dzieci w ramach akcji Polski Czerwony Krzyż (PCK). 

 

Agencja Jamel Interactive przygotowała aplikację, w której każdy będzie mógł nakarmić przylatujące do jej biurowego karmnika ptaszki. Wystarczy polubić fan page agencji, aby skonstruowany przez agencję automat wysypał ziarno m.in. dla sikorek, kowalików i dzięciołów. 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij