Adam Driver jako centaur w kampanii Burberry

Adam Driver jako centaur w kampanii Burberry
Od kilku dni głośno mówi się o nowej kampanii brytyjskiego domu mody, który tworzy również własną linię zapachów. W sesji zdjęciowej i w wideo bierze udział aktor Adam Driver, który po tej kreacji od razu dostał tytuł „seksownego centaura”.
O autorze
1 min czytania 2021-07-29

Adam Driver to amerykański aktor znany z takich filmach jak „Paterson”, „Czarne bractwo. BlacKkKlansman”, „Historia małżeńska”, czy jako Kylo Ren w hicie „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy”. Szczególną popularność przyniosła mu ostatnia z ról – tam też po raz pierwszy gwiazdor dał się poznać od nieco innej strony i mogliśmy zobaczyć jego muskulaturę. 

Świetną dyspozycję fizyczną aktora możemy teraz zobaczyć w najnowszej kampanii brytyjskiego domu mody Burberry, który jest też producentem autorskiej linii zapachów. Driver został ambasadorem nowych perfum Burberry Hero i od razu wzbudził poruszenie swoją kreacją w produkcji reklamowej.

Już same zdjęcia słynnego fotografa Maria Sorrentiego robią wrażenie – aktor dobrze odnalazł się w roli silnego bohatera. Jak podsumowują przedstawiciele marki: „uosabiający ducha zapachu Adam Driver to człowiek poszukujący wolności i osobistej przemiany. Nieograniczony konwenansami, silny i wyrafinowany – współczesny bohater”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednak najbardziej intrygujące jest wideo (autorstwa reżysera Jonathana Glazera), w którym widzimy scenę, w której Adam Driver gwałtownie się zrywa i biegnie po piaszczystej plaży w kierunku wody. Towarzyszy mu cwałujący koń, aż w końcu zarówno aktor jak i zwierzę zatapiają się w otchłani oceanu. Świetnie zmontowane podwodne ujęcia pokazują, jak mężczyzna i koń wspólnie bardzo swobodnie poruszają się w wodzie. Na końcu widzimy już tylko jedną postać, której sylwetka zarysowuje się w świetle – okazuje się, że jest hybryda człowieka i konia. Abstrakcyjnie, nastrojowe i tajemniczo. A to wszystko w rytmie klimatycznego utworu „Two Weeks” artystki FKA Twigs.

Słuchaj podcastu NowyMarketing