adidas stworzył 12-godzinny, relaksacyjny spot ASMR promujący nowy model butów

adidas stworzył 12-godzinny, relaksacyjny spot ASMR promujący nowy model butów
Marka adidas postanowiła w nietypowy sposób zareklamować swój nowy model obuwia ZX 2K BOOST – brand stworzył trwający dobre 12 godzin spot, w którym wykorzystano popularne zjawisko ASMR.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

Pobudzające zmysły filmy ASMR już od jakiegoś czasu stają się coraz popularniejsze. Ich cechą jest to, że wprawiają słuchacza w poczucie relaksu i odprężenia, a niekiedy i nawet wywołują odczucie przyjemnego mrowienia na ciele. Innymi słowy – są ciekawą odmianą dla standardowych reklam i najczęściej kojarzą się konsumentom bardzo pozytywnie.

Teraz swój własny film ASMR przygotowała marka adidas z okazji wypuszczenia na rynek nowego modelu sneakersów – ZX 2K BOOST. Spot zatytułowany „The ZXience Network” nie składa się jednak wyłącznie z relaksacyjnych i odprężających dźwięków – wzbogacony został o kilka dość absurdalnych, choć jednocześnie dziwnie satysfakcjonujących klipów.

W trwającym dobre 12 godzin spocie zobaczymy obuwie miażdżące przeróżne przedmioty, kobietę malującą twarz w barwach nowego modelu sneakersów oraz maszynę zszywającą skrawki materiałów. 

Za realizację odpowiada agencja Johannes Leonardo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ramach promocji amerykańskiego miasta Lexington w stanie Kentucky, które uchodzi za światową stolicę konną, przygotowano nietypowy film ASMR przedstawiający konia pałaszującego jabłko oraz marchewkę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.

PS2

Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.

PS3

Dbając o każdy aspekt estetyczny, w ubiegłym roku Lidl promował produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.