Cykl bezpłatnych webinarów Akademii Marketingu, rozpoczyna kolejny intensywny miesiąc, wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z ekspertami. Webinary o różnej tematyce, powiązanej z content marketingiem, realizuje zespół związany z agencją ContentHouse, a do udziału w cyklu zaproszeni są renomowani specjaliści. W czerwcu do ekranów komputerów zapraszają przedstawiciele agencji digital maketingowej Insignia, agencji DevaGroup, firm Shoper Premium, a także cyber_Folks.
Audyt SEO na żywo w zgodzie z zasadą Pareto (8.06, godz. 10:00)
Zobacz również
O tym jak przygotować stronę pod względem technicznym opowie CEO w DevaGroup, Krzysztof Marzec. Podczas webinaru wytłumaczy czym jest i jak wykonać audyt SEO, z jakich narzędzi korzystać podczas optymalizacji serwisu, jak tworzyć dynamiczny remarketing treści i na jakie elementy zmian a stronie szczególnie zwrócić uwagę. Zdradzi także, czym jest crawl budget i jak organicznie podbijać wyniki wyszukiwania.
Sport vs. E-sport. Kto wygra mecz? Marketing (10.06, godz. 10:00)
Czy e-sport to sport? Odpowiedzi to niemal odwieczne pytanie podczas tego spotkania być może nie uda się znaleźć, ale z pewnością nie zabraknie danych porównawczych dla obu tych dziedzin. Wyspecjalizowani w marketingu sportowym przedstawiciele agencji Insignia, Łukasz Skalik oraz Sylwester Wrona, podzielą się swoimi obserwacjami dotyczącymi wzrostu popularności wirtualnych rozgrywek, porównają potencjały obu dziedzin, a także sprawdzą, jak sektor sportowy zareagował na kryzys koronawirusowy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w kilka dni (18.06, godz. 10:00)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Webinar dedykowany jest wszystkim, którzy chcą zacząć sprzedaż internetową, ale nie wiedzą od czego powinni zacząć. Spotkanie ze specjalistą firmy Shoper pozwoli zweryfikować obawy o brak odpowiednich kwalifikacji i budżetu do efektywnych działań e-commerce. Damian Śliwa zdradzi jakie aspekty powinny być wdrożone na początku działania, z jakich narzędzi warto skorzystać oraz jak content marketing może wspomóc pozyskiwanie ruchu w serwisie.
Co Marketer powinien wiedzieć o hostingu? (25.06, godz. 10:00)
Spotkanie obdzierające ze złudzeń wszystkich, którzy sądzą, że hosting to wyłącznie domena programistów. Podczas wystąpienia Artura Pajkerta z cyber_Folks dowiemy się, jak dobrze wybierać nazwę domenową, poznamy narzędzia ułatwiające pracę z nazwami domen, reguły rejestrowania najlepszych nazw oraz sprawdzimy, dlaczego warto chronić domenę przy pomocy certyfikatu. Wszystko w oparciu o przykłady z świata marketingu, prawdziwych działań i kampanii.
Social Media na Stand By You. Strategie elastyczności wobec marek (30.06, godz. 10:00)
Na zakończenie miesiąca pełnego wiedzy zapraszamy na ponowne spotkanie z ekspertami agencji Insignia. Tym razem, na webinar dotyczący zmian w świecie social mediów w dobie pandemii – nie tylko w kwestii treści, które się pojawiają, ale również nowych funkcji, które zaczęły pełnić. Jak zmieniły się social media? W która stronę podążyły marki? Dlaczego social media stały się kanałem ratunkowym dla konsumentów oraz o pandemicznej moderacji w socjalach. Na te i inne pytania odpowie duet ekspertów – Magdalena Tabor, Social Media Specialist oraz Szymon Krzysiak, Senior Strategy Planner w Insignia.
Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl
Program czerwcowych webinarów Akademii Marketingu:
- 8.06 – Audyt SEO na żywo w zgodzie z zasadą Pareto, prowadzi Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
- 10.06 – Sport vs. E-sport. Kto wygra mecz? Marketing, prowadzą Sylwester Wrona oraz Łukasz Skalik, Insignia
- 18.06 – Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w kilka dni, prowadzi Damian Śliwa, Shoper
- 25.06 – Co Marketer powinien wiedzieć o hostingu?, prowadzi Artur Pajkert, cyber_Folks
- 30.06 – Social Media na Stand By You. Strategie elastyczności wobec marek, prowadzą Magdalena Tabor oraz Szymon Krzysiak, Insignia
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.