Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Aktorka Emma Watson dołączyła do zarządu modowego koncernu Kering – zajmie się zrównoważonym rozwojem marek

Aktorka Emma Watson dołączyła do zarządu modowego koncernu Kering – zajmie się zrównoważonym rozwojem marek
Emma Watson dołączyła do zarządu francuskiej firmy Kering, która jest właścicielem takich marek, jak np. Gucci czy Yves Saint Laurent. Popularna brytyjska aktorka będzie odpowiedzialna za zrównoważony rozwój brandów należących do spółki.
O autorze
1 min czytania 2020-06-17

Aktorka Emma Watson od dobrych kilku lat angażuje się w sprawy społeczne i nie jest obojętna na kwestie związane z ochroną środowiska. W ubiegłym roku Brytyjka była ambasadorką aplikacji Good On You, która odkrywa wszystkie etapy produkcji odzieży oraz dodatków, po to, by wspierać zrównoważony rozwój w branży modowej. Teraz aktorka postanowiła pójść o krok dalej.

16 czerwca br. do francuski gigant z branży modowej – Kering – ogłosił, że Emma Watson dołączyła do zarządu spółki i została mianowana przewodniczącą komitetu ds. zrównoważonego rozwoju. 

Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, jakie zadania w pierwszej kolejności zrealizuje aktorka. Kering jest jednak właścicielem takich marek, jak np. Gucci, Yves Saint Laurent czy Balenciaga, więc można się spodziewać, że już wkrótce znane, luksusowe domy mody – prawdopodobnie dzięki działaniom Watson – staną się bardziej etyczne i będą tworzyły w duchu zrównoważonego rozwoju. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Ze styczniem 2020 roku Helena Helmersson objęła stanowisku CEO w H&M. Jest ona pierwszą kobietą pełniącą tę funkcję w firmie, a zarazem pierwszą osobą na tym stanowisku, która wcześniej odpowiedzialna była za zrównoważony rozwój spółki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się