W marcu 2013 roku została opublikowana pozycja książkowa opowiadająca o historii przeklinania, w której stwierdzono, że jest to kwestia językowa o wiele bardziej powszechna niż dotychczas sądzono.
Melissa Mohr zauważyła w swojej książce, że dzieci uczą się przekleństw zanim jeszcze poznają alfabet. W książce „A niech to: krótka historia przeklinania” zauważa, że istnieje wiele społecznych nieporozumień związanych z wiedzą ludzi na temat przeklinania.
Zobacz również
Dlatego z okazji dnia matki Kraft Macaroni & Cheese, marką, która twierdzi, że pomaga zabieganym matkom i rodzinom, stworzyła we współpracy z autorką książki kampanię, dzięki której mamy mogą znaleźć alternatywę dla pięknie brzmiących i znanym wszystkich, przekleństw!
Za kreację spotu odpowiada agencja CP+B, Boulder.
Kiedy jednak nie pozostaje nic innego, jak soczyście wypowiedzieć te “kwieciste” słowa. Warto sięgnąć po serowe zatyczki do uszu!
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedyś przygotowaliśmy zestawienie wizerunku mamy w reklamie. Możecie zobaczyć je → tutaj.