– Cieszymy się, że do zespołu InPost dołącza manager z bardzo ciekawym i kompleksowym doświadczeniem marketingowym w branży handlu detalicznego i e-commerce, które zdobył w znanych międzynarodowych markach, takich jak Vision Express czy OBI. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszej komunikacji marketingowej – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer InPost.
Andrzej Dalkowski swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w Vision Express należącym do Grupy Grandvision, a następnie EssliorLuxottica, gdzie przez ostatnią dekadę jako Chief Marketing Officer był odpowiedzialny za rynek Polski, Bułgarii, Grecji i Cypru. Wcześniej przez był Dyrektorem Marketingu OBI Polska, a jeszcze wcześniej w Grupie METRO opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker. Specjalizuje się w omni-strategii marketingowej oraz budowaniu marki w oparciu o insighty klientów i użytkowników. Wykształcenie Andrzej zdobywał m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz na ESMT Berlin. Prywatnie podróżnik, żeglarz, fan socjologii i psychologii.
Zobacz również
PS InPost złapał 11 srok za ogon
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, zawarła współpracę z Newcastle United – czołowym klubem brytyjskiej Premier League, stając się jego oficjalnym globalnym partnerem. O nowej umowie InPost poinformował polskich kibiców przez nieoczywistą kreację na rozkładówce Przeglądu Sportowego – najpopularniejszego tygodnika sportowego w Polsce.
PS2 InPost stawia (na) Paczkomaty zasilane… przystankami autobusowymi
Firma kurierska InPost, która w 2009 roku jako pierwsza wprowadziła w Polsce Paczkomaty, wciąż zaskakuje. Tym razem postawiła na instalacje zasilane przez przystanki komunikacji miejskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]