Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera.
O autorze
0 min czytania 2015-06-19

Ania dotychczas współpracowała m.in. z DDB Warszawa, G7, Havas i BBDO. W swoim portfolio ma projekty realizowane dla następujących klientów: PZU, T-Mobile, Tchibo, Bacardi Martini, CEDC (Bols, Żubrówka), Pepsi, Coca-Cola, Warta, Vectra, WWF Polska czy Winiary. Jest kilkukrotną finalistką organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkursu Young Creatives.  Na swoim koncie ma 2 brązowe KTR oraz nagrodę w konkursie Golden Arrow. 

Od 2004 organizuje Polish Yoyo Nationals (Mistrzostwa Polski w Yoyo).