Awanse w agencji El Padre

Agencja El Padre doceniła rozwój swoich pracowników, przyznając awanse. Nowo utworzone stanowisko Event Directora objął Jakub Ćwikliński, dotychczasowy Senior Event Manager. Na stanowisko Senior Event Manager awansowała natomiast Agnieszka Pacewicz.
O autorze
1 min czytania 2018-01-17

Jakub Ćwikliński może pochwalić się ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Swoją karierę rozpoczynał w agencji Rival Group, po czym na początku 2014 roku dołączył do El Padre. W agencji przygotowuje kluczowe wydarzenia i odpowiada za ich produkcję. Na jego koncie są realizacje dla takich klientów jak PKN ORLEN (Dni Chemika 2016 i 2017, ORLEN Warsaw Games 2017), Polska Grupa Energetyczna (ponad 20 realizacji, w tym 8 edycji biegu On The Run), Narodowe Centrum Kultury (projekcja filmu „Miasto 44” na Stadionie Narodowym), Peugeot Polska, Nationale Nederlanden, Granaria, Certina oraz wielu innych. Jakub jest także laureatem Brązowego Spinacza 2016 za projekt „Daj się oświecić”, zrealizowany dla PGE Obrót S.A.

– Awans na stanowisko Event Directora to wyraz uznania dla osiągnięć Kuby i jego wkładu w rozwój firmy. Wierzymy, że jego bogate doświadczenie w produkcji wydarzeń i we współpracy z klientami, pozwoli mu z sukcesem sprawować nadzór realizacyjny nad projektami i współzarządzać działem produkcyjnym agencji – komentuje Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu El Padre.

– Stabilna pozycja El Padre na rynku eventowym to świadectwo dobrego zarządzania, a kierunek rozwoju firmy oraz atmosfera tu panująca sprawiają, że jest to miejsce, w którym warto zapuścić korzenie – podsumowuje Jakub Ćwikliński.

Agnieszka Pacewicz swoją pasję do eventów odkryła już podczas studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, kiedy to prowadziła Koło Naukowe Marketingu „Target”. Następnie z agencją House of Events realizowała akcje promocyjne m.in. dla Zakładów Lotniczych w Dęblinie, PFRON, czy Kronen. Z El Padre związana jest od połowy 2016 roku. Jako Event Manager odpowiadała za kontakt z klientami i kompleksową realizację eventów dla firm takich jak GK PKN ORLEN, PKO Bank Polski, Rossmann, BBC, Deloitte, czy GK PGE. Wśród największych dotychczasowych wyzwań, ze względu na skalę realizacji i stopień skomplikowania projektu, Agnieszka wymienia współorganizację ORLEN Warsaw Games, organizację Dnia Energetyka, czy Barbórkę Naftową ORLEN Upstream.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z prawdziwą przyjemnością obserwuję błyskotliwy rozwój Agnieszki, który doprowadził ją do awansu na stanowisko Senior Event Manager. Wysoko cenię sobie jej zaangażowanie w realizowane projekty, samodzielność, a zarazem umiejętność kooperacji – powiedział Piotr Karasiński, Wiceprezes Zarządu El Padre.

Słuchaj podcastu NowyMarketing