Nowa wizja Baltica Film to połączenie wieloletniego doświadczenia produkcyjnego z multikompetencjami ludzi, którzy w praktyce poznali proces z różnych perspektyw. Nowych członków zarządu cechują również kompetencje w zakresie działań kreatywnych (koncepcyjnych i designerskich) oraz postprodukcyjnych.
– W naszych działaniach stawiamy na przejrzystą komunikację, zaufanie i poczucie bezpieczeństwa, którego w procesie produkcyjnym potrzebuje każda z zaangażowanych stron – komentuje Tomasz Hryniszyn, założyciel Baltica Film.
Tomasz od prawie 30 lat zajmuje się produkcją filmową we współpracy z największymi globalnymi markami. Jest Członkiem Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. Bacha Haas do czerwca tego roku była związana z agencją Peppermint jako Art Director. Wcześniej pracowała w Plej i agencji K2 Create, gdzie miała okazję odpowiadać za działania kreatywne dla takich marek jak: Pepsi, Jack Daniel’s, Heinz, Pudliszki, Play, Pluxee, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Andros. Bartosz Grabarczyk to z kolei producent z ponad 20-letnim doświadczeniem w postprodukcji. Poza kreacjami reklamowymi m.in. dla takich marek, jak: Honda, Sony, Ferrero, Generali, Hortex, Łomża, Empik, Woseba, realizował również filmy fabularne i kampanie społeczne dla MKDiM, NBP, NCK, Lasów Państwowych i KRBRD.
Dom produkcyjny Baltica Film przez lata współpracował z takimi markami jak: Pepsi, Samsung, Lenor, Ariel, Head & Shoulders, Lindt, Vizir, Allegro, Somersby, Dove, Gillette. Obecnie prowadzi intensywne działania rozwojowe i produkcyjne zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Swoim klientom oferuje dodatkowo komfort realizacji we własnej hali zdjęciowej Warsaw Film Center na warszawskim Targówku.
Zdjęcie główne: mat. pras.