Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić zdjęcie lub nakręcić video, na którym uczestnicy pokażą co ich inspiruje i motywuje do działania: w pracy, w domu, w wolnym czasie…wszędzie. Prace konkursowe należy zamieszczać na swoim profilu na Instagramie, używając hasztagu #lifespirationstartshere i oznaczając @answear w poście. Zwycięzcę wyłoni międzynarodowe jury, które spośród prawidłowo oznaczonych fotografii, wybierze te, które ich zdaniem będą najbardziej inspirujące.
W jury znalazły się ekspertki, wyjątkowe kobiety, pełne pasji i zmotywowane do działania. Wśród nich: Polina Nenia – dziennikarka i gwiazda ukraińskiej telewizji, która na co dzień walczy o prawa kobiet, Simona Dyankova – kapitan narodowej drużyny gimnastycznej Bułgarii, Agata Stankiewicz – cukiernicza life-hackerka, finalistka „Bake Off Ale Ciacho” i autorka książek pełnych słodkich wypieków oraz Urszula Sulej-Cholewa – Art Director Answear.com, energetyczne dynamo napędzane dewizą: mów głośniej, bądź odważny, kreuj rzeczywistość.
Zobacz również
Dodatkowo, uczestnicy mogą szukać inspiracji na profilach ambasadorek, które marka zaangażowała do konkursu. Są to nie tyle influencerki, co przykłady kobiet, które pochłania pasja i energia w działaniu. Kobiety, które wybrały własną, często nieoczywistą drogę, by realizować swoje pasje.
– Jako marka chcemy zachęcać do poszukiwania, inspirować i podpowiadać nie tylko w obszarze mody. Chcemy być blisko naszych fanów i klientów, i wraz z nimi tworzyć preteksty do szeroko pojętej aktywności: sportowej, artystycznej czy rozwojowej. Moda jest elementem uzupełniającym nasze życie i traktujemy ją jako dopełnienie tego, co na co dzień robimy i czemu oddajemy się w całości – komentuje Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com.
Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej: https://lifespirationstartshere.answear.com/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing