„Bądź prezydentem własnego życia”. Vienna Life w kampanii wizerunkowej nawiązuje do wyborów

„Bądź prezydentem własnego życia”. Vienna Life w kampanii wizerunkowej nawiązuje do wyborów
„W głosowaniu na życie nie ma drugiej tury”, „Nie debatuje się o życiu”, „Zaplanuj swoją przyszłość zanim zrobią to politycy” – Vienna Life w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Najbardziej życiowy ubezpieczyciel” nawiązuje do trwającej w Polsce wyborczej kampanii prezydenckiej.
O autorze
1 min czytania 2025-05-22

Vienna Life ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Najbardziej życiowy ubezpieczyciel”, której celem jest budowanie świadomości nowej marki i przełamywanie schematów w komunikacji produktów ubezpieczeniowych.

Vienna Life pokazuje, że ubezpieczenie na życie może być częścią codzienności tak naturalną jak abonament VOD czy karnet na siłownię.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komunikacja celowo unika tonu powagi i lęku – stawia na prosty, pozytywny przekaz i lekkość.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiodące hasło „Najbardziej życiowy ubezpieczyciel” odnosi się też do oferty towarzystwa, które sprzedaje wyłącznie ubezpieczenia na życie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Przekonanie, że ubezpieczenie na życie to nie tylko zabezpieczenie na „czarną godzinę”, ale przede wszystkim element nowoczesnego, świadomego stylu życia leży u podstaw strategii komunikacji Vienna Life. Wierzymy, że polisa na życie może być w naszej grupie docelowej wyborem tak naturalnym jak karnet na siłownię albo abonament VOD. Z tego też powodu chcemy o ubezpieczeniach mówić lekko, prosto, zrozumiale, z energią i optymizmem. Po prostu życiowo, przełamując w ten sposób wieloletnie rynkowe schematy komunikacji opartej na straszeniu – mówi Karolina Tworzydło, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji Vienna Life.

W pierwszej odsłonie możemy zobaczyć hasła, które nawiązują kontekstowo do kampanii wyborczej: „A gdybyś tak zagłosował na siebie?”, „Zaplanuj swoją przyszłość zanim zrobią to politycy”, „Życie wybiera się codziennie”, „Bądź prezydentem własnego życia”, „W głosowaniu na życie nie ma drugiej tury”, „Nie debatuje się o życiu”.

Kampania ma charakter typowo wizerunkowy, a jej celem jest budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Vienna Life. Obejmuje telewizję, VOD, YouTube, a także działania w mediach społecznościowych i kanałach digital.

Za przygotowanie strategii komunikacji obu kampanii oraz koncepcji kreatywnej kampanii odpowiadał Marcin Kalkhoff. Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja Cztery Czwarte (44branddesign), a planowaniem i zakupem mediów agencja 38Content Communication.

PS Przedwyborczy wyścig w cieniu emocji i szumu informacyjnego, czyli podsumowanie kampanii prezydenckiej 2025 w Polsce [OPINIE]