Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Balenciaga prezentuje bransoletkę z taśmy klejącej. Może kosztować 3000 euro

Balenciaga prezentuje bransoletkę z taśmy klejącej. Może kosztować 3000 euro
Balenciaga kolejny raz zaskoczyła fanów mody. Tym razem wykorzystała materiał opakowaniowy do stworzenia bransoletki.
O autorze
1 min czytania 2024-03-22

Balenciaga prezentuje oryginalny i kontrowersyjny projekt. Tym razem dom mody stworzył bransoletkę z… taśmy klejącej. Produkt to tak naprawdę rolka taśmy z nazwą „Balenciaga”, której eksluzywna cena może wynieść 3000 euro (tak twierdzą eksperci zajmujący się modą). Dom mody nie podał jeszcze oficjalnej ceny. Podobne produkty kosztują na stronie od 295 do 1600 euro.

@highsnobiety Would you wear this? 🤨 #balenciaga ♬ Imperfect Island – DJ BAI

„Biżuteria” jest częścią kolekcji Balenciaga na jesień-zimę 2024/25, którą zaprezentowano 3 marca br. podczas dużego modowego wydarzenia Fashion Week w Paryżu. Bransoletka ma nawiązywać do trendu wykorzystania materiałów opakowaniowych jako akcesoriów modowych.

Komentarze w sieci są w większości żartobliwe. Przykładowo, pojawiają się opinie o tym, że Balenciaga to „eksperyment społeczny polegający na sprzedawaniu bogatym ludziom bezsensownych rzeczy”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: screen HIGSNOBIETY/TIKTOK

PS Balenciaga znów szokuje. Dom mody zaprezentował torebkę przypominającą torbę chipsów Lay’s

O dziwo nie jest to zwykła foliowa torebka po słonej przekąsce, a luksusowy produkt wykonany z delikatnej cielęcej skóry. Nietypowy projekt wypuścił dom mody kierowany przez Demna Gvasalię.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Marka Coperni prezentuje torebkę z… powietrza

Marka Coperni stworzyła torebkę z powietrza, która waży jedynie 33 gramy. Wykonano ją w 99 proc. z powietrza, a w 1 proc. ze szkła.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się